شهید قاسمعلی بهرامی

(بسیجی رزمنده)

شهید قاسمعلی بهرامی کرکوندی

(فرزند: عباسعلی)

طلوع: 1342

عروج: 22 بهمن ماه 1361

محل شهادت: خرمشهر

آغوش بگشا بر بسیج پاسداران

این جان به کف، رزم آوران، چابکسواران

آغوش بگشا ای تو خرمشهر زیبا

خرم به آغوش تو آمد سرو رعنا

*

*

متن وصیت نامه پاسدار شهید قاسمعلی بهرامی کرکوندی

ان الله یحب الذین فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص (قرآن مجید)

بـه درستی کـه خداوند دوست دارد کسانی را که در راه او مانند صفی محکم و ناگسستنی ایستاده اند و می جنگند.

اینک که توفیق جهاد اصغر را یافتم و عازم نبرد در جبهه حق علیه باطل هستم امیدوارم این جهاد اصغر مقدمه ای برای جهاد اکبر که همانا جهاد با نفس است باشد.تا بتوانم با نفس اماره خود مبارزه نموده و انسانی وارسته در جامعه باشم که می دانید جهاد و جنگ اصلی همان است و اگر انسان در آن جهاد و جنگ به پیروزی برسد مسئله جهاد اصغر حل شده است.

اکنون به شما برادران عزیز چند وصیت و چند شهادت دارم. به عنوان برادر کوچک شما اگر مورد قبول واقع شوم در ابتدا چند شهادت و بعد وصیت. اول شهادت می دهم به وجود خدای بزرگ و وحدانیت آن و اصل توحید و حقانیت دین مقدس اسلام و شهادت می دهم به نبوت که یکی از اصول دین ماست و آن قبول پیامبری یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر از آدم تا محمد(ص) و بعد شهادت می دهم با امامت حضرت علی (ع) و یازده فرزندش به عنوان جانشینان به حق همچنین شهادت می دهم به عدالت خدای بزرگ و معاد (روز بازخواست ما انسان های آزمایش شده).

حال که بازبان و قلم خود شهادت هایی را بیان نمودم چند وصیت با شما دارم، برادران عزیز در ابتدا وصیت می کنم شما را به خدا پرستی و تقوا و ورع و خدا ترسی ، تقوا داشته باشید و خدا را پرستش کنید به دستورات خدای بزرگ عمل کنید که خداوند در قرآن می فرماید ما انسان را خلق نکردیم مگر برای پرستش و عبادت. وصیت دیگر من به شما برادران و خواهران نیایش و رعایت اخلاق اسلامی است که اگر اخلاق اسلامی داشته باشید در زندگی پیشرفت خواهید کرد. از شما می خواهم که در حفاظت از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی کوشا باشید و بدانید که برای این انقلاب عظیم بهشتی ها و رجائی ها و باهنر ها خون داده اند و اگر دیدیم که انقلاب احتیاج به خون دارد ما هم خون میدهیم که خون ما در برابر خون آنها صفر در برابر بی نهایت است. و بر شماست که با جهاد خود این انقلاب خونین را به ثمر برسانید. از شما برادران می خواهم که در صحنه امام را تنها نگذارید که اگر امام تنها بماند انقلابتان شکست می خورد و ننگ و بد نامی پشت سر شماست و شما ای برادران بسیج بکوشید که در خط رهبری و ولایت فقیه باشید تا بتوانید سرباز نمونه ای برای امام زمان باشید از روحانیت مبارز و خط امامی جدا نشویدکه به فرموده امام اگر این روحانیت نبودند از اسلام اطلاعی نداشتیـم. ای عـزیـزان بکوشید که همیشه نماز گزار باشید نه نماز خوان که اگر نمـازخـوان باشید

دنباله روی اسلام صفوی هستیـد و اگر نمازگزار باشید یاور علی هستید و یاور حسین که می دانید نماز خوان کسی است که فقط خود نماز را می خواند و نماز گزار علی است که برای نماز مبارزه می کند و آخرش در محراب شهید می شود و فرزندش مدنی و دستغیب. برادران در زندگی به خود مغرور و خود خواه نباشید. نوعدوست و انسان دوست باشید ، خشوع و خضوع علی را داشته باشید که شیعه او هستید در زندگی به امور مال و منال دنیوی نچسبید که از یاد خدای غافل می شوید و آن وقت به ابتذال و فساد کشیده می شوید. ای عزیزان خادم اسلام باشید و نگویید وقتی در مملکت جنگ است به ما مربوط نیست! با همدیگر همکاری و تعاون داشته باشید. دستورات اسلام را تا آنجا که در توان دارید مو به مو اجرا کنید. مبادا در جامعه عنصر بی تفاوت باشید که نه تنها مفید نبوده بلکه مضر و خطرناک است. ای برادران وقتی قرار است همه ما بمیریم پس چرا مرگ شرافتمندانه را خود انتخاب نکنیم.

برادران عزیز دانش آموز و همکلاسی های عزیزم اول از شما طلب مغفرت می کنم و بعد از شما می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشید و همیشه به یاد خدا بوده و چه در سنگر مدرسه و چه در سنگر جبهه حامی خون شهدا و راه خونین آنها باشید.

ای معلمان و ای مربیان عزیز از شما تشکر می کنم به خاطر خدماتی که به من کردید و این چنین فرزندی تحویل جامعه دادید. از شما تشکر می کنم و تقاضا دارم که اگر از من ناراحتی دارید و بدی دیده اید به بزرگی خود ببخشید. در خاتمه از شما برادران عزیز می خواهم که هرکس از من ناراحتی دیده به لطف و کرم خود مرا ببخشد.

خداحافظ ای برادران و خواهران عزیز

دیدار تا قیامت

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

15/1/1361- قاسمعلی بهرامی کرکوندی

( زمزار )

همچنین ببینید

هدایت اله رحمانی کرکوندی

شهيد هدايت اله رحمانی (سردار خط شكن)

( یادی از سردار خط شكن عملیات والفجر هشت ) شهيد هدايت اله رحماني كركوندي عملیّات …