آب

آب بخورید تا لاغر بمانید

( خواص خوراکیها )

آب بخورید تا لاغر بمانید

افرادی که به میزان کافی آب مصرف می کنند به طور میانگین دارای شاخص توده بدنی ۲۸ هستند، در حالیکه در افراد کم آب، شاخص توده بدنی ۲۹ به بالاست. به گفته محققان، یکی از دلایل این موضوع، این است افرادی که به قدرکافی آب می نوشند، احساس سیری بیشتری داشته و در نتیجه کمتر می خورند و دچار اضافه وزن نمی شوند.

آیا تأثیرات مفید نوشیدن آب ولرم را می دانید؟

اگر  می خواهید زودتر به تناسب اندام برسید سعی کنید با نوشیدن آب ولرم در کنار غذا حتماً آب سرد میل نکنید و تشنگی تان را با آب نیمه گرم رفع کنید.

آب ولرم

مصرف آب گرم پس ازصرف وعده های غذایی باعث هضم بهتر غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می شود و کاهش وزن طبیعی را به دنبال دارد.با توجه به اینکه مصرف آب گرم موجب سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن می شود، اما خیلی از افراد عادت دارند همراه 3 وعده غذایی اصلی خوب همراه غذایشان آب بنوشند در صورتی که متخصصان بر این باورند نوشیدن آب سرد موجب سفت شدن چربی های بدن می شود و روند هضم و دفع غذا کند تر صورت می گیرد از این رو برای شست و شو سسیتم گوارشی و سم زدایی بهتر است ترجیحا همراه غذا آب ولرم نوشیده شود. با مصرف آب سرد علاوه بر اینکه تشنگی فرد بر طرف نمی شود شوک حرارتی و اختلال در کار دستگاه گوارشی را به دنبال دارد.

هفت خاصیت جالب نوشیدن آب ولرم

خیلی از افراد عادت دارند همراه 3 وعده غذایی اصلی خوب همراه غذایشان آب بنوشند در صورتی که متخصصان بر این باورند نوشیدن آب سرد موجب سفت شدن چربی های بدن می شود و روند هضم و دفع غذا کند تر صورت می گیرد از این رو برای شست و شو سسیتم گوارشی و سم زدایی بهتر است ترجیحا همراه غذا آب ولرم نوشیده شود.

1. آب گرم به هضم غذا کمک می کند

نوشیدن آب گرم به جذب حداکثر میزان مواد مغذی کمک کرده و هضم را برای بدن آسان می کند.

2. آب گرم بدن را تمیز می کند

آب گرم به بدن کمک می کند تا سموم مضر بدن را از بین ببرد. بنابراین در نوشیدن آب گرم دست و دلبازی به خرج دهید.

3- باعث زیبایی می شود

وقتی بدن پاک می شود تاثیر آن بر صورت نیز ظاهر می شود. آب گرم باعث روشن شدن پوست شما می‌شود . بنابراین بهتر است آب گرم بنوشید تا همیشه ظاهری زیبا داشته باشید.

4- برای گلو خوب است

گلوی شما مطمئنا برای نوشیدن آب گرم از شما سپاسگذاری خواهد کرد! به نرم شدن گلو و کاهش مشکلات آن که اغلب با نوشیدن آب سرد و خوردن غذای سرد پیش می آید کمک می کند.

5- روده ها را تحریک می کند

نوشیدن آب گرم به ویژه در صبح روده ها را به فعالیت وا می دارد. به گزارش نیک صالحی برای افرادی که از یبوست رنج می‌برند یک راه حل طبیعی خوب محسوب می شود.

6- آب گرم برای کسانی که مراقب وزن خود هستند خوب است

آب گرم معمولا برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند توصیه می شود. آغاز روز با یک لیوان آب گرم شروع خوبی برای روند کاهش وزن است.

7- ذهن را آرام می کند

باید امتحان کنید تا به این باور برسید. مزایای روانشناختی زیادی برای نوشیدن آب گرم وجود دارد. یک لیوان آب گرم در صبح را به آرامی بنوشید. با این کار شما احساس آرامش و خرسندی خواهید کرد.

( بیتوته )

همچنین ببینید

آب

ترفندهایی برای نوشیدن بیشتر آب

(خواص خوراکیها) ترفندهایی برای نوشیدن بیشتر آب اول آب بنوشید! گاهی فکر می کنید گرسنه …