کتاب شیمی مبتکران

شیمی دهم مبتکران

( رپورتاژ آگهی )

شیمی دهم مبتکران

درس شیمی جز یکی از مهمترین درس های دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی بوده است یکی از مقاطع که برای کنکور بسیار مهم است و پایه ی کنکور را تشکیل می دهد سال دهم تحصیلی است در این سال پایه ی دانش آموز برای کنکور شکل میگیرد.

کتاب شیمی مبتکران

از مهمترین کتاب هایی که در کنکور بیشتر به آن پرداخته میشود , درس شیمی است. پس برای درس شیمی باید وسواس خاصی به خرج داد زیرا که یکی از درس های بسیار مهم در کنکور است که گاها سرنوشت دانش آموز را رقم می زند.

توصیه ما به دانش آموزان این است که کتاب شیمی دهم مبتکران خود را به دقت مطالعه کنند و در کنار آن از کتب کمک آموزشی مکمل استفاده کند.

انتشارات متعددی از جمله خیلی سبز گاج و مبتکران در این زمینه فعالیت داشته اند ولی در بین همه این انتشارات معتبرترین کتاب که پرفروشترین کتاب نیز می باشد مربوط به انتشارات متبکران هست که توسط دبیر برجسته کنکور مهندس بهمن بازرگانی نگارش شده است این کتاب هر آنچه از یک منبع خوب برای درس شیمی نیاز دارید را به شما می دهد زیرا که پرسش های چهار گزینه ای و بسیار اساسی در این کتاب آورده است که پایه اصلی برای کنکور میباشد.

 

از کتاب حاضر علاوه بر دانش آموزان پایه دهم دانش آموزان کنکوری نیز استفاده می کنند به طوری که درصد بیشتر فروش این کتاب مربوط به خرید دانش آموزان دوازدهم رشته ریاضی و تجربی میاشد.

مهندس بهمن بازرگان در کتاب حاضر از علائم و نمادهای جالب و کاربردی بسیاری استفاده کرده است که باعث می شود دانش آموزان از مطالعه کتاب خسته نشوند. از جمله ی این نمادها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کتاب شیمی مبتکران

1- ایستگاه های درس و نکته که در پاسخ های این کتاب به عنوان نکات مهم و اساسی پرداخته است

2- تست های با اهمیت دوم (دومین سطح اهمیت) که اگر احساس کردید زمان کافی برای مطالعه کامل کتاب را ندارید می توانید از مطالعه این بخش صرف نظر کنید

3-طرح آموزش کارتونی با که سوژه های مطالب موجود در کتاب را به صورت کارتونی آورده که دانش آموزان راحت تر در ذهن بسپارد

4- مناظره دانش آموزان که معلم با سه طرح دانش آموز یعنی ضعیف، متوسط و سخت کوش مناظره می کند با توجه به ویژگی های این کتاب و تاکید اکثر بدان ومشاوران برای مطالعه دقیق این کتاب ، فروشگاه اینترنتی کتاب برای کمک دانش آموزان عزیز رشته تجربی و ریاضی کتاب حاضر با تخفیف ویژه با ارسال رایگان ارائه کرده است شما دانش آموزان عزیر با مراجعه به سایت telketab.com از تخفیف ویژه و ارسال رایگان این کتاب بهره مند شوید و یا شماره تلفن 66470470-021 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …