تعویض تاچ ال سی دی

چگونه تاچ ال سی دی S20 را تعویض کنیم؟

( رپورتاژ آگهی )

چگونه تاچ ال سی دی S20 را تعویض کنیم؟

گوشی گلکسی S20 سامسونگ یکی از بهترین پرچم داران بسیار پرطرفدار در جهان هست. اما در هر صورت ممکن هست که حتی این گوشی ها هم دچار خرابی و شکستگی شوند. این گوشی با داشتن یک صفحه نمایش بسیار زیبا و کیفیت کاملا بالایی دارد. تمام این تکنولوژی ها با کمک تکنولوژی تاچ ال سی دی S20 انجام شده است.

بررسی صفحه نمایش گوشی اس 20 سامسونگ

اگر می خواهید بدانید که پشت این صفحه نمایش زیبای آن چه چیزی نهفته هست با ما باشید. تکنولوژی Dynamic AMOLED که سامسونگ در گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی کرده است در کنار صفحه نمایش لمسی خازنی جذابیت آن را بسیار زیاد کرده است.

همانند دیگر گوشی های هوشمند دیگر دارا بودن 16 میلیون رنگ در پشت تاچ ال سی دی S20 قرار گرفته است. ابعاد صفحه نمایش این مدل نسبت به برادران بزرگتر آن کمتر (6.2 اینچ) می باشد.

سامسونگ برای صفحه آن از گوریلا گلس 6 استفاده کرده تا بتواند جلوی ضربه دیدن تاچ ال سی دی آن را بگیرید. با توجه به قیمت تاچ ال سی دی S20 اگر تاچ آن نیاز به تعویض داشته باشد ، حتما باید هزینه بالایی را انجام دهید.

رزولوشن 1440 در 3200 گلکسی S20 سامسونگ با تراکم پیکسلی 563 نشان دهنده این هست که سامسونگ قصد دارد تا بتواند در میان رقبای خود سرافراز باشد. دارا بودن +HDR10 Always-on display 120 هرتز از خصوصیات بسیار جالب صفحه نمایش های اس 20 سامسونگ هست.

تعویض تاچ ال سی دی

چگونه متوجه شویم که تاچ ال سی دی S20 خراب شده است؟

اگر متوجه شدید بر اثر ضربه ای که صفحه گوشی داشته است ، دیگر صفحه نمایش روشن نمی شود یا مشکلی در تصویر وجود دارد احتمالا تاچ ال سی دی آن باید عوض شود. در این مورد شما چاره ای جز اینکه باید هر چه سریعتر برای تعویض آن اقدام کنید نخواهید داشت. پیدا کردن جایی که بتوانید به ان اعتماد کنید با بودن این همه فروشگاه موبایل و تعمیر موبایل کمی سخت هست. یا باید کسی را قبلا بشناسید و به او اطمینان داشته باشید و یا باید از مجموعه هایی کمک بگیرید که هم بزرگ باشند و هم تعمیرکاران حرفه ای و دستگاه های حرفه ای داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم هیچ وقت براحتی به کسی برای تعمیر موبایل خود اطمینان نکنید. سعی کنید حتما با یک تعمیرکار حرفه ای در ارتباط باشید. مخصوصا با بالارفتن قیمت موبایل در ماه های اخیر باید مراقب باشید که اگر تعمیرکار در هنگام تعویض تاچ ال سی دی گوشی اشتباهی انجام داده است، دیگر راه برگشتی وجود ندارد و براحتی کسی در این بازار تعمیرات خود را ضمانت نمی کند.

بنابراین باید از جایی کمک بگیرید که بدون دردسر و با خیال راحت شما به آن مجموعه اطمینان کنید و موبایل خود را برای تعمیر در اختیار آنها قرار دهید.

یکی از بهترین مجموعه های تعمیر موبایل و قطعات سایت موبایل کمک می باشد. این مجموعه تمامی استرس شما را بابت تعمیر و تعویض قطعات موبایل رفع خواهد کرد. اما تنها مزیت و ویژگی موبایل کمک تعمیرکاران حرفه ای نیست. بلکه اگر نیاز به تعمیر قطعات موبایل داشته باشید اینکار با پیک رایگان انجام می شود. ضمانت و گارانتی قطعات هم مهمترین عامل موفقیت و رضایت این مجموعه هست.

تعویض تاچ ال سی دی

 

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …