روز حمل و نقل

متن های زیبا برای تبریک روز حمل و نقل

( اس ام اس و پیامک روز ملی حمل و نقل )

متن های زیبا برای تبریک روز حمل و نقل

شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است

از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است!

26 آذرماه روز ملی حمل و نقل مبارک

*

*

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، آنچنان که در اساسنامه های اتحادیه و سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور نیز دیده شده تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی است.

*

*

26 آذر را که یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینیرحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

*

*

در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است. این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

*

*

اکنون که  نماد حرکت و پویایی  ایران اسلامی را می توان در  طنین آوای  فعالان حوزه حمل و نقل  شنید،

شایسته است به مسیر خدمت رسانی که مسئولان و مدیران این حوزه طی می نمایند، بنگریم و همچنین قدر و منزلت خانواده عظیم حمل و نقل را در آیینه تاریخ بیابیم

*

*

فرارسیدن بیست وششم آذر که به نام روز حمل و نقل و رانندگان ،آراسته گشته است به حضور تمامی فعالان گرانقدر این حوزه بویژه مدیرعاملان سازمانهای حمل و نقل، شهرداران، مدیران کل دفاتر امورشهری و شوراهای استانداری‌ها، دبیران همتا و همکاران متعهد در سازمانها و رانندگان شریف

صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

*

*

حمل ونقل به عنوان یکی از پایه های اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی کشور قرار گرفته است به همین مناسبت همه ساله چنین روزی به عنوان روز حمل ونقل گرامی داشته می شود.

*

*

26 آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل کشور که بی شک  رسیدن به توسعه   پایدار شهری و عدالت اجتماعی   در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران حوزه حمل و نقل می باشد، تبریک می گویم.

*

*

فرا رسیدن 26آذر روز ملی حمل نقل را به همه همکاران صنعت حمل نقل را تبریک می گویم

*

*

روز حمل و نقل را به تمام رانندگان کشور تبریک می گوییم و از ایشان برای زحمات بسیارشان سپاسگذار هستیم.

حمل و نقل یکی از سرمایه های بزرگ یک کشور است کشوری که حمل و نقل ضعیف داشته باشد از نظر اقتصاد بسیار ضعیف می باشد.

*

*

روز ملي حمل و نقل و رانندگان  بر پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده داران جاده ها مبارک باد.

( زمزار )