مادر

متن تبریک روز مادر

( جملات پیامکی ویژه روز مادر )

متن تبریک روز مادر

مادر،‌ ای الهه مهر، تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است .

( مادر عزیزم روزت مبارک )

‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆

مادر شخصیتی عجیب است. نمی‌توانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم. فقط از خداوند می‌خواهم که بهترین‌ها را به او بدهد. هر بار مشغول دعا می‌شوم، دو دست نیاز را بالا می‌برم و می‌گویم: خدایا بالاتر از بهشت هم داری؟ برای زیر پای مادرم می‌خواهم. روز مادر مبارک

‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر خوبم، روزت مبارک. به تو سلام می‌کنم تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود. روزت خجسته، لبانت پر ز. خنده و دلت شاداب و سرزنده باد.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر تک‌واژه‌ای‌ست زیبا و عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست. قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد. مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد. روز مادر بر همه مادران مهربان مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر به جان عزیزت قسم که هیج گاه یاد شکوه‌مند تو از دلم نمی‌رود و تا زمانی که نفس می‌کشم حتی لحظه‌ای شکل زیبای تو از مقابل دیدگانم دور نمی‌شود.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
روز مادر مبارک، روز آن که بهشت زیر پایش است و مهرش تا ابد در دلم جای دارد. مادر بهترین گل در میان شهر گل‌هاست. مادر آفتابی است که بر قلب فرزندانش می‌تابد و به آن‌ها گرمی و روشنایی می‌بخشد. مادر خوبم روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆

ای پروردگار من، در این روز قشنگ که به نام روز مادر است؛ هرچه هستم و هرچه دارم همه را فدای یک تار موی مادرم کن. فدای او که همه زندگی و جوانی‌اش را فدای من کرد. روز مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر خوبم، روزت مبارک. به تو سلام می‌کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود. روزت خجسته، لبانت پر ز. خنده و دلت شاداب و سر زنده باد.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر فردی نیست که به او تکیه کنیم بلکه کسی است که ما را از تکیه کردن به دیگران بی نیاز می‌سازد. روزت مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
عزیزترینم، خداوند تو را از عشق سرشته است. باور نمی‌کنم که تو از جنس انسان باشی. چطور یک انسان می‌تواند این همه لطیف و بامحبت باشد؟ تو بی‌گمان از جنس ملائک هستی. مادر خوبم، هر آن جایی که تو هستی، آنجا بهشت است. روزت مبارک
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
در روز مادر نمی‌دانم چه در وصفت بنویسم؛ مگر مادر همان کسی نیست که مرا به این دنیا آورد و در من روح زندگی را دمید؟ پس از خدا مادر آفرینش را کامل می‌کند. دوستت دارم و روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
زیباترین کلمه برلب‌های بشریت کلمه «مادر» وزیبا‌ترین آوا، آوای «مادرم» است. این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می‌خیزد و زیبائی است. مادر همه چیز ماست. مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆

ای مادر، تو نمایانگر الطاف خدا، مروه و حج و صفا هستی و بهشت زیر پای توست. من هرچه بزرگ شوم باز هم همان کودک کوچک تو هستم، مرا در آغوش بگیر که فقط تو بودی که مرا بی‌قید و شرط دوست داشتی.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر تابلوی آفریدگار است. تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته‌اند. عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم. روز مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس‌هایت، تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر بودن سخت‌ترین و پرمشقت‌ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب می‌کند اندکی عشق است، مادرم تو را عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق می‌ورزم، روزت مبارک باد.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته‌ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آن‌ها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
صدایت می‌زنم آنگاه که دلم از نا مهربانی‌ها به تنگ آید. مادر روزت مبارک
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
در پی گذشت سال‌ها هنوز هم صدای قلب تو، نوازشگر روح خسته من است مادرم. روزت مبارک باد.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى مادر عزیزم. روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادرم شعر نمی‌گوید، اما خودش زیباترین شعر دنیاست. روز مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆

همیشه حق با مادرهاست. هیچ کس دیگر به جز آن‌ها صادق نیست. روزت مبارک مادر.

☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هیچ قهرمانی بزرگ‌تر از مادر نیست. روز مادر مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
پشت همه داستان‌های ما، مادر‌ها هستند، چون آن‌ها همان‌جایی هستند که ما آغاز شده‌ایم. مادر روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر، تپش‌های دلم هوای بودنت دارد. از این فاصله دور روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هر وقت مادرم می‌خندد، پدرم زیر لب دعای تحویل سال می‌خواند. خانه‌ی ما هر روز سه چهار مرتبه، از تهِ دل عید است. روزت مبارک بهار خانه ما.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر‌ها اگه منطق داشتن مادر نمی‌شدند. نمی‌شود با منطق آن قدر عاشق بود. روز مادر مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هر کسی عطر خاصی دارد. گاهی برخی عجیب بوی خدا می‌دهند؛ همانند مادر. مادر جان روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر بودن یک شغل ابدی است که دستمزد آن، عشقی خالصانه است. روز مادر مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هیچ هدیه‌ای هم‌تراز هدیه‌ای که مادر به فرزند خود می‌دهد نیست؛ زندگی. روزت مبارک همه زندگی.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر کسی است که حرف‌های ناگفته تو را می‌داند. روز مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
قلب مادر مجموعه‌ای پیچیده از عشق و احساس است. روزت مبارک مادرم.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر من یک لبخند ابدی در قلبم، صدای او آرام‌بخش روح و جانم و آغوش او نردبانی تا ستاره‌هاست. مادر روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
روز مادر، روز کسی که نمای قدرت دنیای خلقت و نعمتی است که خداوند به ما هدیه داده مبارک باد.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
سرم را نه ظلم می‌تواند خم کند نه مرگ نه ترس سرم فقط برای بوسیدن دست‌های تو خم می‌شود، مادرم روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی‌ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته‌ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه‌ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.
هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می‌خواندی فراموش نمی‌کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی‌هایم پاسخ می‌دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی‌هایم کرده است.
مادر، مادر… نمی‌دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟‌ ای بهتر از همه کلمات،‌ ای خواستنی‌تر از عشق، دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره‌ها را بالای سرت بچینم و دست‌های پینه بسته‌ات را در دست‌هایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر.
مادر وقتی از تو حرف می‌زنم احساس می‌کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس‌ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته‌ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می‌آورم بغض گلویم را می‌فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است.
مادر تو تمام شادی‌هایت را به من بخشیدی و غم‌هایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد.‌ ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله‌های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی‌ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. کمک کن هر سال در گوش مادرم زمزمه کنم: روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
دنیای کودکی‌ام سرشار از طنین دل انگیز توست، تمام خاطرات کودکی‌ام را خط به خط با نام تو نوشته‌ام و همیشه تو را می‌ستایم. مادر،‌ ای لطیف‌ترین گل بوستان هستی،‌ ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.
مادر، در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه‌ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته‌ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت. شکوه عشق را در زمزمه‌های مادرانه‌ات می‌یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می‌خوانم.
مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می‌کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می‌آورد. ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته‌ام، عبادت را تو به من آموخته‌ای.
مادر،‌ ای الهه مهر، تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است، از تبار فاطمه‌ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته‌اند. پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.
مادرم، به پاس آنچه به من داده‌ای، به ستایش محبت‌های بی اندازه‌ات، و به وسعت همه خوبی‌هایت دوستت دارم و با صدای بلند می‌گویم: روزت مبارک.

‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر، قلب خانه و مظهر مهر و عاطفه، عشق و احساس، محبت و صفاست، و مادری، فضیلتی است ملکوتی، ناشی از عالم قدس که در وجود انسان خاکی تجلی می‌کند و درآن صراحت و صداقت، مهر و صفا، عدل و تقوا به عالی‌ترین شکل خود آشکار می‌شود. مادری، حالتی است که صفات عالی زیبایی را، در پرورش فرزند می‌داند و در این راه، از همه زمینه‌ها و امکانات شخصی می‌گذرد. مادر، هنرمندی است که در نتیجه تلاش خستگی ناپذیرش، فرزندی نیکو پرورش یافته، نیکوکار و با تقوا در مسیر حق گام برمی دارد.
حقیقت زندگی مادر، عشق ورزیدن، دوست داشتن وفداکاری است. اگر کار مادر را کوچک بپنداریم، مرتکب اشتباهی بزرگ شده ایم؛ چرا که کار او، انسان سازی و فضیلت پروری است. مادر در انجام این وظیفه، غرور و خودخواهی خود را به فداکاری و عشق ورزی تبدیل می‌کند و حتی حاضر می‌شود دفتر عشق و زندگی شخصی خود را برای مدتی نیمه باز گذارد یا مختومه سازد و فصلی نو در دفتر جدید فرزند بگشاید. به همین دلیل، مادرانْ همواره در خور ستایش و نکوداشتند.
زیباترین تعریفی که از مادر شده و واقعا بیانگر مقام ومنزلت مادر است، حدیث زیبایی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله است که فرمود: «بهشت زیر پای مادران است».
عاطفه مادری، از کرامت‌های خداوند است که نمی‌توان آن را با هیچ قیمت مادی سنجید. روز گرامیداشت پرعاطفه‌ترین موجودات خلقت مبارک.

‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
به سلامتیه مادرم بی منت بزرگم کرد. بی منت مهربونیاشو خرجم کرد بی منت عمرشو به پام ریخت. بی منت خوابشو زد تا من راحت بخوابم. بی منت غذا درست کرد جلوم گذاشت. بی منت لباسامو شست بی منت قربون صدقم رفت. بی منت آرزوهاشو باهام تقسیم کرد. بی منت لباسامو اتو کرد. بی منت به حرفام گوش داد بی منت بهترینارو برام خواست. بی منت بوسم کرد. بی منت جوونیشو به پام ریخت. بی منت عاشقانه‌ترین لحظاتشو برام گذاشت. بی منت دوسم داره. منم بی منت بهت میگم مادرم عاشقتم، روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
آهای مامانایی که دلخوشیتون تو دلخوشی ما خلاصه میشه، روزتون خیلی خیلی مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مهم نیست در چه سنی باشم، هر وقت چیز جدیدی یاد می‌گیرم دلم میخواد فریاد بزنم:مامان بیا نگاه کن.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
برای خوشبخت بودن، مادر کافیه. دلیل خوشبختی من؛ روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. حالا بزرگ شدم و مادرمو می‌خوام. نه برای گرفتن گوشه چادرش. می‌خوامش که با گوشه چادرش اشکامو پاک کنم. نه اینکه دلم خوش بشه که می‌دونم نمیشه. شاید آروم بگیره با بوی خوش چادر مادرم. روز مادر مبارک. قدر ماماناتونو بدونین.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
امروز پیشونیش رو ببوسید، قربون صدقه‌ش بروید، مادر رو میگم. گاهى هم براى مادر ﻣﺎدرى کنید.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
با وجود تموم دلتنگیا، از اشک‌ها و شکایت‌ها که بگذریم، باید اعتراف کنم مادرم که می‌خنده خوشبختم.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادرم‌ ای فرشته بی بال من دوستت دارم، چون بهترینی، زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی. دوستت دارم به اندازه ستاره‌های آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکرگزار خداوند هستم که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهترین را برایم انتخاب کرده است. عشق بی پایان من دوستت دارم. روزت مبارک
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هر چیزی توی کشور ما ایرانی و خارجی داره، هر چیزی کیفیت بد و خوب داره، اما محبت مادر ایرانی و خارجی نداره. روز مادر علی الخصوص به مادرای ایرانی و بخصوص به مادر خودم مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر تنها کسیه که می‌تونی تمام فریادهات رو سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی‌گیره. حلالم کن مادر. روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
چشام باز بود، تو بودی. چشامو بستم، صدات بود. روزا قربون صدقه‌ها و شبا لالایی‌هات بود. با تو دنیام قدر دستات بزرگ بود. انگار عشق به من دستات پس داد. حالا بزرگ شدم چقدر دستات کوچیکه. مامان قربون دستات، زورت مبارک
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
ماه‌هاست تمرین می‌کنم تا امروز رو با جملات قشنگ و یه جور شاعرانه‌ای بهت تبریک بگم، اما حالا می‌بینم در برابر این همه مهربونی و بی‌ریا بودن تو کلمه کم آوردم. پس خیلی ساده و خودمونی میگم: مامان گُلم روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مامانی، کاش می‌شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم، لالایی‌هاتو دوست دارم، دستاتو دوست دارم، خنده‌هاتو دوست دارم و خلاصه هرچی به تو مربوط میشه رو دوست دارم. بوس. روزت مبارک.
( زمزار )

همچنین ببینید

عید مبعث

پیام های زیبا برای تبریک عید مبعث

( اس ام اس های زیبا برای عید مبعث ) پیام های زیبا برای تبریک …