خرید هوشمندانه خودرو

3 اشتباهی که اجتناب از آن‌ها خرید ماشین شما را هوشمندانه می کند

( رپورتاژ آگهی )

۳ اشتباهی که اجتناب از آن‌ها خرید ماشین شما را هوشمندانه می کند

حتماً شما نیز تابه‌حال تجربه‌های خرید فراوانی داشته‌اید و به خوبی می‌دانید که تصمیم و اقدام به خرید اگر در یک کفه ترازو قرار گیرد، ارزیابی پس از خرید نیز در کفه دیگر ترازو قرار خواهد گرفت. ارزیابی از خرید انجام شده و شرایط آن معمولاً به‌دقت توسط خریدار و اطرافیان وی انجام می‌شود. اگر چه از قدیم گفته‌اند املای ننوشته غلط ندارد اما معمولاً اشتباه در خرید، افراد را به‌شدت متأثر و ناراحت می‌کند. شدت این ناراحتی در خریدهایی با حساسیت بیشتر و تکرار کمتر مانند خرید ماشین به‌شدت افزایش می‌یابد. افراد باهوش و باتجربه به‌طورمعمول برای پیشگیری از پشیمانی پس از خرید، از برخی اشتباهات خودداری می‌کنند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  1. عدم دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان خرید ماشین

عدم دریافت مشاوره در هر حوزه‌ای می‌تواند منابع انسان را اتلاف کند . این مسئله در خرید هایی با پیچیدگی و انتخاب دشوار مانند ماشین به‌شدت افزایش می‌یابد . یکی از منابع ارزشمندی که عدم دریافت مشاوره می‌تواند باعث هدر رفت آن شود منبع بدون برگشت زمان است. در این شرایط شما سرگردان در میان انبوهی از اطلاعات درست و غلط به دنبال ماشینی موردعلاقه خود خواهید گشت. احتمال یافتن گزینه مناسب مرتبط با بودجه در نظر گرفته شده نیز پایین خواهد بود. پس بهتر است شما نیز از هوش و نبوغ سرشار خود استفاده کنید و در ابتدا حداقل اطلاعات اولیه را از کارشناسان مربوطه بگیرید.

پس از دریافت مشاوره با استفاده از بودجه مورد نظر،علایق، انتظارات و مهم‌تر از همه دانش کارشناس می‌توانید حوزه انتخابی خود را محدود کنید تا دچار سرگردانی نشوید. در نظر گرفتن یک مدل از ماشین در این مرحله می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای شما باشد.

خرید هوشمندانه خودرو

  1. خرید ماشین بدون کارشناسی

خرید ماشین به‌خصوص ماشینی دست‌دوم پیچیدگی‌هایی دارد که تشخیص آن‌ها تنها از عهده کارشناسان برخواهد آمد. مسائلی مانند تصادف، رنگ‌شدگی، مشکلات فنی و یا درست کارنکردن آپشن ها از جمله مواردی است که ممکن است شما در بازدید از ماشین متوجه آن نشوید . تشخیص این موارد نیاز به تجربه و دانش کارشناسی دارد. بنابراین بهتر است هوشمندانه عمل کرده ماشین را پیش از خرید توسط افراد متخصص کارشناسی کنید تا دچار ضرر و زیان‌های چندمیلیونی نشوید.

دقت داشته باشید درصورتی‌که گزینه‌های خرید شما زیاد شود.پرداخت هزینه کارشناسی برای تک‌تک آن‌ها می‌تواند شما را متضرر نماید . پس بهتر است به نمایشگاهی مراجعه کنید که تمامی ماشینهای آن کارشناسی شده باشند. در این حالت شرایط هر کدام از ماشینها مشخص بوده و می‌توانید با اطمینان از بین آن‌ها انتخاب نمایید.

خرید هوشمندانه خودرو

  1. اتکا به دانش محدود خود در زمینه تنظیم شرایط خرید و قولنامه

تنظیم قراردادهای خریدوفروش از نکات ریز و خاصی برخوردار هستند که عدم قید هر کدام از آن‌ها می‌تواند خریدوفروش را با ریسک‌های غیرقابل جبرانی روبرو نماید. پس بهتر است در این زمینه نیز هوشمندانه عمل کنید و از تخصص افراد مجرب در این حوزه برای تنظیم مبایعه‌نامه استفاده کنید.

افراد باهوش همیشه مطمئن‌تر عمل می‌کنند

افراد باهوش به‌جای اتلاف وقت برای پیدا کردن گزینه مناسب خرید و انجام معاملاتی با ریسک‌های بالا، سعی می‌کنند گزینه پیشنهادی کارشناسان این حوزه را بررسی و اقدام به خرید کنند.

نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ماشینهای کارشناسی شده در سطح کشور این امکان را فراهم آورده است تا با استفاده از مشاوره کارشناسان و همچنین بررسی بین ماشینهای کارشناسی شده این نمایشگاه بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین گزینه را انتخاب نمایید. دقت به این نکته لازم و ضروری است که خریده‌ای شما از نمایشگاه همراه مکانیک با ضمانت 7 روزه و پرداخت خسارت از این شرکت گارانتی خواهد شد.

خرید خودرو از همراه مکانیک برای خریداران مزایای بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • دریافت رایگان مشاوره تخصصی کارشناسان این شرکت

  • خرید در کمترین زمان و با بهترین شرایط

  • امکان مقایسه ماشینهای کارشناسی شده

  • دریافت ضمانت پرداخت خسارت 7 روزه در مورد شرایط خرید

  • تنظیم قولنامه بر طبق اصول قانونی و حقوقی

همین الان وارد سایت خرید ماشین دست دوم همراه مکانیک شوید و از خودروهای موجود در بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده کشور دیدن کنید.

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …