برنامه مامانها

پخش اختصاصی برنامه «مامان ها» به صورت آنلاین در فیلم گردی

( رپورتاژ اگهی )

پخش اختصاصی برنامه «مامان ها» به صورت آنلاین در فیلم گردی

برنامه ترکیبی «مامان‌ها» به کارگردانی «سعید ابراهیمی» و مجری گری خانم «منصوره مصطفی زاده» در راستای بیان چالش ها و ارتباطات مادران و فرزندان ساخته شده است.مامان ها از آبان ماه سال 99 شروع به پخش از شبکه 3 سیما و همزمان در سایت فیلم و سریال فیلم گردی شروع به پخش کرده است.

مامان ها

مامان ها حاصل مدت ها دغدغه در حوزه مادران

قصه‌ی برنامه مامان ‌ها از جایی شروع شد که خانم «منصوره مصطفی زاده» در وبلاگ «روزهای مادرانه» تجربه های مادرانه خود را با هزاران مادر دیگر به اشتراک گذاشت. خانم مصطفی‌زاده به عنوان کارشناس کتاب کودک و سردبیر ماهنامه شهرزاد برای والدین، مجله همشهری بچه‌ها، کتاب کودک و… دغدغه هایی را دنبال کرد که مورد بحث مادران زیادی در جامعه کنونی است. صحبت درمورد تربیت فرزندان، سوالاتی که برای فرزندان پیش می آید، آموزش ها و منابع آموزشی برای آن ها مسیری را ایجاد کرد تا در تعامل با مادران امروزی و فرزندانی که در بین تکنولوژی های مختلف و شرایط زندگی خانوادگی عصر حاضر الگوهای متفاوت و گاها متناقض پیدا می کنند، ریشه یابی هایی انجام و راه حل های مناسب با توجه به تجربه و پژوهش ها بیان شوند.

 

مامان ها برنامه ای دوستانه از گپ و گفت مادرها

برنامه مامان‌ها فرصتی شد تا خانم مصطفی زاده به عنوان کارشناسی پر تجربه در حوزه کودک در نقش یک مجری نیز حاضر شده و برنامه ای متفاوت رقم بزند. به گفته خود خانم مصطفی زاده این برنامه بیشتر یک گپ و گفت دوستانه با مامان‌ها است.

از زمانی که برنامه مامان ها ایده پردازی شد تا تهیه ی این برنامه بیش از یک سال پژوهش انجام شده و از منابع خارجی، مصاحبه با مادرهای ایرانی، مشاوره با متخصصین و جلسه های متعدد خروجی شروع برنامه ای منسجم و هدفمند شکل گرفت. و درنهایت این برنامه تخصصی در زمینه مادرها به صورت اختصاصی در سایت فیلم گردی پخش خواهد شد.

در نهایت شما در برنامه مامان ها، با مادرانی همراه خواهید شد که در لحظه های مشابه در برخورد با فرزندانشان تصمیمات متفاوت و گاه متضادی گرفته اند. از جمله این موقعیت ها و موضوعات چالشی «انتشار عکس بچه‌ها در فضای مجازی»، «بعد از مادری زندگی صورتی نمی‌شود»، «عذاب وجدان‌های مامان‌ها» و 47 موضوع شایع دیگر بین مادران امروزیست که در این برنامه شاهد آن ها خواهید بود.

سایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال «فیلم گردی» شما را دعوت می کند به تماشای این دنیای شگفت‌انگیز مامان‌ها! از شنبه تا 4 شنبه همزمان با پخش از شبکه 3 سیما برنامه مامان ها را به صورت آنلاین ببینید و در هرزمان و مکانی تماشای آن را از دست ندهید.

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …