دانش پژوهان

دانش پژوهان فقط یک نام نیست، یک فرهنگ است

( رپورتاژ آگهی )

دانش پژوهان فقط یک نام نیست، یک فرهنگ است

مؤسسه آموزش عالی آزاد دانش‌پژوهان باهدف افزایش سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگانی که فاقد تجربه اجرایی می‌باشند، نسبت به برگزاری دوره‌های مهارتی اقدام می‌کند. این مرکز آموزشی به‌قصد ارتقای دانش کار و ایجاد مهارت‌های متناسب با حوزه فعالیت شغلی افراد تأسیس‌شده و زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند.

از طرف دفتر آموزش‌ها غیردولتی وزارت علوم مأموریت‌های مختلفی به مؤسسات آموزش عالی آزاد ازجمله دانش‌پژوهان واگذار گردیده است که هدف آن آموزش نیروی انسانی متخصص و موردنیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشد به‌نحوی‌که دانش‌آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آن‌ها محول می‌شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند.

ارائه خدمات آموزشی در قالب آموزش‌های عالی آزاد، آموزش‌های تکمیلی بین سطوح تحصیلی و دوره‌های آمادگی فراگیر پیام‌نور را می‌توان اشاره کرد.

 

آموزش‌های عالی کوتاه‌مدت مهارتی (عالی آزاد) به چه دوره‌هایی اطلاق می‌شود؟

به آموزش‌های غیررسمی اطلاق می‌شود که بر اساس نیاز متقاضیان برای ارتقاء شغلی شاغلان بخش‌های مختلف و همچنین دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در ساعات آموزشی متنوع و سرفصل مشخص تدوین و به تصویب رسیده و تجمیع آن منجر به یک مقطع تحصیلی نخواهد شد و در پایان دوره به دانش‌آموختگان این دوره‌ها گواهی گذراندن دوره بدون استفاده از عناوین رسمی دانشگاه (مانند کاردانی، کارشناسی و … یا معادل آن‌ها) اعطاء می‌شود.

آموزش‌های تکمیلی بین سطوح تحصیلی چیست؟

دوره‌های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی دوره‌های کوتاه‌مدتی هستند که در بین مقاطع تحصیلی آموزش عالی به‌منظور ارتقای بهره‌وری نیروی کار، افزایش دانش و مهارت، ارتقا شغلی و حرفه‌ای مطابق با فناوری روز، در شروع و یا حین کار در محیط کار، کارگاه و یا مراکز آموزش ارائه می‌شود.

1-افزایش مهارت و توانمندی نیروی انسانی و پاسخ گوئی سریع به نیازهای آموزشی مشاغل جامعه.

2-کوتاه کردن زمان اجرای دوره‌های آموزشی و شتاب بخشیدن به روند تربیت نیروی انسانی کارآمد و کاهش هزینه‌های آموزش.

3-افزایش انعطاف‌پذیری در ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با مقتضیات حوزه‌های شغلی، شرایط محیطی، بومی، آمایش سرزمین و متناسب با تفاوت‌های فردی فراگیران.

 آمادگی آزمون فراگیر پیام نور به چه دوره‌ای اطلاق می‌شود؟

به آموزش‌هایی اطلاق می‌شود که متقاضیان برای آمادگی و افزایش سطح دانش برای شرکت در آزمون‌های آمادگی فراگیر پیام نور نیازمند گذراندن آن می‌باشند. لازم به ذکر است سرفصل‌های هر رشته بر اساس مصوبات دانشگاه پیام نور در زمان ثبت‌نام این دوره‌ها به‌صورت رسمی اعلام‌شده و مؤسسه مجری موظف  به ارائه آموزش‌ها بر اساس سرفصل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه پیام نور و سازمان سنجش می‌باشد.

شیوه‌های ارائه خدمات آموزشی

دوره‌های آموزشی در قالب حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی به متقاضیان ارائه می‌گردد.

نزدیک به دو دهه تلاش مستمر

دانش‌پژوهان فقط یک نام نیست، یک فرهنگ است که بیش از 15 سال برای به بار نشستن آن تلاش شده است. فرهنگ کار، رشد و شکوفایی، فرهنگ خدمت‌رسانی و پیشرفت با استعانت از خداوند و کمک از قابلیت‌ها و توان جوانان میهن اسلامی.

این مؤسسه دارای پرسنلی جوان، خلاق و تحصیل کرده با سابقه برگزاری بیش از صدها دوره حضوری و غیرحضوری و انتشار بیش از 210 عنوان کتاب با مشارکت اساتید برتر ایران در رشته‌های مختلف، رکن اثرگذاری در ارائه خدمات کیفی آموزشی در سطح کشور است و با ارائه خدمات آموزشی به حدود 15000 نفر در طول هرسال نقش بسزایی را در این امر ایفا نموده است.

رسالت ما

مؤسسه آموزش عالی آزاد دانش‌پژوهان به‌عنوان سازمانی سرآمد، رسالت خود را تحقق شعار مهارت آفرینی، کارآفرینی و ارزش‌آفرینی قرار داده است.

در زنجیره فعالیت‌های مؤسسه تلاش تمام مدیران، اساتید، پرسنل و شرکای تجاری دانش‌پژوهان به‌گونه‌ای است که شروع آن خواست و نیاز دانش‌پذیر و پایان آن رضایت و خشنودی وی می‌باشد.

افتخارات ما

ارائه خدمات آموزشی بالغ بر 15000نفر در طول هر سال

چاپ و انتشار بیش از 210 عنوان کتاب آموزشی و کمک‌آموزشی

اخذ مجوز برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) از سازمان آموزش سنجش کشور به‌صورت آفسایت آیلتس تهران

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت در سازمان ISO9001:2015

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت خطوط راهنما برای آموزش ISO10015:1999

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت-خطوط راهنمای رضایت مشتری ISO1004:2018 وiso1002:2018

اخذ مجوز انتشار فصلنامه علمی هنر چهارم

اخذ مجوز برگزاری همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

اخذ مجوز برگزاری بیش از 110 عنوان دوره آموزش از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

همکاری آموزشی با دانشگاه پیام نور

همکاری آموزشی با سازمان بورس و اوراق بهادار

همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

همکاری آموزشی با کانون وکلای اصفهان

همکاری آموزشی با شرکت فولاد مبارکه اصفهان

همکاری آموزشی با سازمان نظام کاردان‌ها

همکاری انتشاراتی با موسسه فرهنگی و دیجیتال دانش پژوهان عالی قاپو

اخذ لوح تقدیر و سپاس شرکت در بیش از 50 دوره نمایشگاه و رویداد بین‌المللی

اخذ گواهینامه تایید فنی و انتشار نرم‌افزار شبکه اجتماعی کاریابی کاروکیا به شماره 1629985

اخذ گواهینامه تایید فنی و انتشار سامانه آموزش مجازی مهر دانش‌پژوهان به شماره 1323996

اخذ گواهینامه تایید فنی و انتشار سیستم مدیریت محتوای نویسه به شماره 1708012

اخذ گواهینامه تایید فنی و انتشار سامانه مدیریت ارتباط با مشتری آوای دانش‌ به شماره 1457020

اخذ گواهینامه تایید فنی و انتشار نرم افزار مدیریت مجوز و محافظ نرم‌افزاری حامی دانش به شماره 1324635

دانش پژوهان

موفقیت بدون تلاش حاصل نمی‌شود

مدیران و مؤسسین هر مجموعه‌ای ازجمله دانش‌پژوهان فعالیت خود را با یک ایده شروع می‌کنند و برای به بار نشستن آن برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی ، همکاری و تلاش کرده اند خلاقیت و پشتکار نشان داده اند تا نهال کسب‌وکارشان رشد کرده، موفق شود و به ثمر بنشیند و نام و نشان و برند آن مجموعه نشان‌دهنده سابقه تاریخی و پشتوانه آن‌همه تلاش است.

دراین‌بین مشاهده گردیده است، برخی افراد سودجو با روش‌های غلط و متغلبانه و مجرمانه به دنبال سوءاستفاده از نام تجاری دانش‌پژوهان هستند تا از این حسن شهرت سوءاستفاده کنند تا ره صد ساله را یک‌شبه طی کنند بدون آنکه رنج تلاش را بر خود بخرند و خرد را به‌کارگیرند به دنبال موفقیت و کسب مال غیرمشروع می‌باشند.

یکی از این اقدامات راه‌اندازی بنیادی به نام بنیاد علمی دانش‌پژوهان می‌باشد که فعالیت آن توسط مراجع نظارتی غیرقانونی اعلام گردیده است. یکی دیگر از این اقدامات استفاده از آرم و لگوی مشابه دانش‌پژوهان با راه‌اندازی سایت‌های جعلی فیک می‌باشد.

امیدواریم نهادهای نظارتی و قضایی برخورد قاطعی با این‌گونه رویه‌ها در فضای مجازی داشته باشند.

 

 

 

 

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …