تحصیل در کانادا

مزایای تحصیل در کانادا

( رپورتاژ آگهی )

مزایای تحصیل در کانادا

کانادا نه­ تنها به­ خاطر قله­ های پوشیده از برف، هاکی روی یخ، و همسایگی با ایالات متحده، بلکه به­ خاطر داشتن باکیفیت ­ترین مؤسسات آموزشی جهان معروف است . کانادا دارای دانشگاه­ها و کالج­های مشهور و معتبری است که جذابیت زیادی برای دانشجویان در سراسر جهان دارد؛ و دانشجویان بین المللی کانادا تمام فواید تحصیل در این کشور مانند فرصت­های شغلی، امکان دریافت سکونت دائم و درنهایت شهروندی را تجربه می­کنند.

کیفیت تحصیل در کانادا یکی از اصلی ­ترین فاکتورهای جذب دانشجویان خارجی به این کشور است . مزایای تحصیل در کانادا موجب شده تا دانشجویان بین المللی زیادی با هدف تحصیل و اشتغال وارد این کشور شوند. استانداردهای بالا دانشگاهی و کنترل­های دقیق و سخت­ گیرانه نشان دهنده­ ی آموزشی با کیفیت است که به افراد در داشتن آینده­ای موفق و ساختن کسب­ و کار کمک می­کند.

دانشگاه ­های مشهور جهان در کانادا

بیش از 200000 نفر از دانشجویان بین­المللی ممتاز در هر سال تصمیم می­گیرند تحصیلات خود را در کانادا بگذرانند. هزینه­ی آموزش در کانادا از همه­ی کشورهای عضو سازمان رشد و مشارکت اقتصادی بالاتر است. دانشگاه­های کانادا به­خاطر استانداردهای آکادمیک بالا و تأکید بر پژوهش در مقاطع دانشگاهی در سطح بین­المللی شناخته­شده هستند.

در سال 2015 چهار دانشگاه کانادایی در فهرست 100 دانشگاه برتر (رتبه­ بندی شانگهای) قرارگرفتند. این دانشگاه­ها به ترتیب رتبه عبارت بودند از: دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک­گیل، و دانشگاه مک­ مستر.هم­چنین در سال 2016 چهار دانشگاه کانادایی در رتبه­بندی دانشگاهی QS جز 50 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند: دانشگاه مونترال، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه کویینز، و دانشگاه واترلو.

علی­رغم استانداردهای بالای آموزشی، هزینه­ی تحصیل به­ ویژه در مقایسه با ایالات متحده و بریتانیا مقرون­ به­صرفه است. تحصیل در کانادا به اندازه­­ی یک درخواست ویزا با شما فاصله دارد. همین الان اقدام کنید!

تعهد به فرهنگ در کانادا

یک زندگی پرجنب­ و جوش در کانادا حتمی است. درحقیقت، سیاست دولت کانادا برمبنای چند فرهنگی است. تقریبا تمام گروه­های نژادی دنیا در کانادا حضور دارند و همراه خود همه­چیز – از دیدگاه­های جدید گرفته تا غذاهای خوشمزه تا فعالیت­های فرهنگی هیجان­انگیز – آورده­اند. ونکوور، مونترال، و تورنتو بزرگ­ ترین شهرهای کانادا هستند و در سطح جهانی به­عنوان شهرهایی امن، پذیرا، و از نظر فرهنگی غنی با سواحل، موزه­ها، رستوران­ها، و مراکز خرید جذاب شناخته­ می­شوند.

کانادا یکی از بهترین مکان ­ها برای زندگی

رتبه­­های بالا در مواردی مانند کیفیت تحصیل ، برابری نژادی ، عدالت و امنیت باعث شهرت کانادا شده است ، ولی از همه مهم­تر انتخاب این کشور  توسط سازمان ملل در هشت سال متوالی به عنوان یکی از 3 کشور برتر جهان برای زندگی باعث انتخاب این کشور شده است . علاوه بر اینکه کانادایی­ها از انواع گوناگونی آزادی­ بهره مند هستند ؛ مهاجران و دانشجویان بین­المللی نیز این آزادی­ها را دارند.

نتیجه­ی این امر جامعه­ای است که به شکلی استثنایی باثبات و آرام، و نرخ جرم و خشونت در آن پایین است.

نرخ پایین بیکاری در کانادا

چشم­اندازهای شغلی برای فارغ­التحصیلان بین­المللی کانادا بسیار خوب است. دانشگاه­های کانادا پیوندهایی با بیش از 5000 شرکت جهانی دارد که باعث استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا در این شرکت ها می شود . با در نظرگرفتن این امر در کنار تمرکز کانادا بر پژوهش کاربردی صنعتی، تعجبی ندارد که بیش از 90 درصد دانش­آموختگان کانادایی کمتر از 6 ماه پس از فارغ­التحصیلی استخدام می­شوند.

تکنولوژی پیشرفته کانادا

کانادا از پیشگامان جهانی در کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات، به­ویژه در ارتباطات راه دور، تجهیزات پزشکی، مهندسی هوا و فضا، بیوتکنولوژی، اقیانوس و محیط­ زیست است.

طبیعت زیبای کانادا

کانادا با طبیعت خیره­کننده­ی خود، با داشتن 42 نقطه­ی دیدنی و چندین مکان که در لیست میراث جهانی یونسکو هستند، از زیباترین کشورهای دنیا است. چشم­انداز این کشور مجموعه­ای از زیبایی­های گوناگون است، از خط ساحلی زیبا و نفسگیر گرفته تا چمنزارهای فراخ و کوه­های راکی دیدنی.

برای افرادی که می­خواهند به تحصیل و زندگی در کانادا بپردازند ، پر کردن فرم درخواست ویزا به­اندازه­ی یک روز کار به­نظر می­آید و تیک­زدن اشتباهی یکی از موارد می­تواند باعث شود شما به­جای پذیرفته­شدن در لیست انتظار قرار بگیرید. این فرایند طولانی پرکردن فرم ممکن است موجب سردرگمی شما شود، ولی تسلیم نشوید! زیرا مشاوران مهاجرت به کانادا اینجا هستند تا در هر قدم شما را یاری کنند.

مهم نیست از کجا می­آیید شما خانه­ جدیدی خواهید یافت

کانادا اولین کشوری بود که سیاست چند فرهنگی بودن خود را در سال 1971 به طور رسمی اعلام کرد. این سیاست ، حقوق تمامی شهروندان را بدون توجه به نژاد، قومیت، زبان، یا مذهب، یکسان می­شمارد. نتیجه­ی این ایدئولوژی یک محیط فرهنگی هماهنگ و غنی در سر تا سر کشور است.

چند فرهنگی بودن کانادا باعث افزایش سطح کیفیت زندگی ، استاندارد های آموزشی بالا ، عدالت اجتماعی و برابری نژادی شده است. همچنین چند زبانه بودن ، این کشور را به بهترین مقصد آموزش زبان تبدیل کرده است . بیش از 28 میلیون کانادایی به زبان انگلیسی و 7.2 میلیون نفر به زبان فرانسه صحبت می­کنند. دانشجویان بین­المللی با استفاده از برنامه­های عالی می­توانند روان صحبت کردن به این زبان­ها را در زندگی شخصی و در کسب­ و کار خود بهبود بخشند.

آموزش برای دولت کانادا یک اولویت است

استراتژی آموزش بین­الملل کانادا به­تازگی اعلام کرد قصد دارد تا سال 2022 تعداد دانشجویان بین­المللی تمام­وقت را دوبرابر کرده و به 450000 نفر برساند. شورای وزرای آموزش کانادا جذب دانشجویان بین­المللی در اولویت قرار داده است. تمرکز این برنامه نه ­تنها بر جذب دانشجویان، بلکه بر نگه داشتن آن­ها در کشور پس از فارغ­التحصیلی با ارائه­ی فرصت هایی مانند کار حین تحصیل و امکان اقامت دائم پس از فارغ­التحصیلی است.

در ادامه بیشتر بخوانید : صرافی های ونکوور

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …