افتتاح حساب بانکی استرالیا

همه چیز درباره خدمات درمانی، افتتاح حساب بانکی و خرید خودرو در استرالیا

( رپورتاژ آگهی )

مناسب لینک بر روی انکرتکست:

بیمه خدمات درمانی استرالیا-افتتاح حساب بانکی در استرالیا-خریدماشین درسترالیا

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

 

شرح کامل بیمه خدمات درمانی استرالیا

بیمه خدمات درمانی استرالیا

همواره درمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدماتی هر کشوری شمرده می‌شود. این موضوع برای کسانی که به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند به‌ویژه کشورهایی مثل استرالیا که هزینه درمان در آنجا زیاد است، ارزش بیشتری پیدا می‌کند. اکنون‌که بحث درمان در استرالیا پیش آمد گویی فارغ از لطف نباشد.

هزینه‌های درمان در استرالیا بسیار زیاد است. درصورتی‌که بیمه نباشید، هزینه زیادی را باید برای درمان پرداخت کنید. درمان مجانی در استرالیا، حاوی افراد مقیم دائم، شهروندان استرالیایی/نیوزیلندی، افرادی که دارای ویزای موقت هستند و اقدام به دریافت اقامت همیشگی کرده‌اند و نیز دارندگان برخی از ویزاهای ساب کلاس می‌شود. چنانچه اگر زمانی به این کشور مهاجرت کردید، باید در اولین فرصت به فکر بیمه باشیدوسریع تر خود را بیمه کنید .

بسیار خب ،پس از شناسایی کوتاهی در خصوص سیستم درمانی استرالیا،بهتر است  با انواع بیمه این منطقه آشنا بشنوید.بیمه درمانی در استرالیا را می‌توانیم به دو گروه عمده:بیمه خدمات درمانی دولتی(medicare) وبیمِ خدمات درمانی خصوصی دسته‌بندی کنیم.افراد  در صورت نیاز به مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند از طریق یکی از این دو سیستم یا ترکیبی از هردو،خدمات درمانی دریافت کنند.

بیمه درمانی مدیر(medicare)در استرالیا

سیستم بیمه درمانی در استرالیا رامدیکر می‌گویند.از راه بیمه مدیر،افراد واجد شرایط در استرالیا می‌توانند خدمات درمانی رایگان رادربیمارستان های دولتی این کشور دریافت کنند.

سیستم خدمات درمانی استرالیا در یک نگاه

بلکه یکی از دلایلی که بیشتر افراد،استرالیا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند، خدمات رفاهی است که دولت استرالیا در اختیار شهروندانش قرار داده است. سیستم بهداشت و درمان در کشور استرالیا خدمات درمانی باکیفیت و باصرفه‌ای به مردم ارائه می‌دهد. قابل‌ذکر است که دولت استرالیا از پوشش درمانی جامعه خود پشتیبانی می‌کند.

کشور استرالیا در تکاپوست که بیشتر مردم به بهترین خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. بنابراین بیمه خدمات درمانی استرالیا برای شهروندان استرالیا بسیار مفید و راضی‌کننده به نظر می‌رسد. در جدول زیر معلومات کوتاهی در خصوص سیستم خدمات درمانی استرالیا را برایتان  آماده کرده‌ایم.

اقسام بیمه خدمات درمانی در استرالیا

افتتاح حساب بانکی استرالیا

1-بیمه درمانی مدیر (Medicare) در استرالیا

2-شرایط دریافت بیمه درمانی مدیر (Medicare)

3-خدمات درمانی تحت پوشش بیمه مدیر (Medicare)  

4-نحوه درخواست کارت بیمه مدیر (Medicare)

 

افتتاح حساب بانکی در استرالیا

آیا مهاجرین می‌توانند در استرالیا، یک حساب بانکی باز کنند؟

بله. باز کردن  حساب بانکی در استرالیا برای خارجی‌ها، نا مقدور نیست. بهتر است  بدانید که برخلاف بعضی از کشورها، شما برای باز کردن حساب بانکی ناچار نیستید در استرالیا حضورداشته باشید.  امکان باز کردن حساب بانکی در بیشتر مؤسسات، از راه اینترنت یا تلفن امکان‌پذیر است.وبه راحتی شما می توانید از راه دور برای خودتان در استرالیا حساب بانکی ایجاد کنید.

 

راه‌های افتتاح حساب بانکی در استرالیا

برای باز کردن حساب در بانک‌های استرالیا می‌توانید یکی از دو راه، آنلاین یا حضوری را انتخاب کنید. باز کردن حساب در بانک‌های استرالیا به‌طور قرارداد با بانک صورت می‌گیرد. پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از باز کردن حساب  نسبت به قوانین و مدارک موردنیاز بانک اطلاعات کافی به دست آورید.

باز کردن حساب اینترنتی برای کسانی مناسب است که خواست مهاجرت به استرالیا رادارند و گرایش دارند تا قبل از ورودشان به استرالیا همه‌ی کارهای قانونی خود را در کشوری که حضور دارند به پایان برسانند. . ما در این بخش ، افتتاح حساب در استرالیا را به دو پروسه؛ پیش از ورود و پس از ورود به استرالیا دسته‌بندی کرده‌ایم تا دریافت آن برای شما آسان‌تر شود.

افتتاح حساب بعد از ورود به استرالیا

به‌محض رسیدن به استرالیا و تعیین بانک، می‌توانید هم به‌طور آنلاین و هم با در دست داشتن مدارک لازم، به‌صورت حضوری و با رجوع به یکی از شعب بانک مقصد، نسبت به باز کردن حساب  بانکی اقدام کنید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی در استرالیا

  • پاسپورت یا مدارک شناسایی موثق مانند گواهینامه رانندگی استرالیایی سکونت (مدرکی که نشان می‌دهد شما در چه آدرسی سکونت دارید.)
  • برگه ویزا (Visa Grant letter)
  • شماره موبایل بابت ثبت در سیستم و استفاده آنلاین از خدمات بانکی
  • برگه احراز سکونت (مدرکی که نشان می‌دهد شما در چه آدرسی سکونت دارید.)

خرید ماشین در استرالیا

قیمت ماشین در استرالیا

در استرالیا تنوع خیلی زیادی در عرصه خرید ماشین وجود دارد و شما این فرصت رادارید که جدیدترین محصولات شرکت‌های خودروسازی در دنیا را بخرید.

در صورت خرید اتومبیل صفر، اتومبیل شما دارای گارانتی است و در صورت پیدایی هرگونه مشکلی برای زمان مشخص، زیرپوشش خدمات به خصوصی قرار می‌گیرد. بااین‌حال اتومبیل صفر قابلیت خود را از دست می‌دهند و طبق معمول قیمت اتومبیل صفر سریع پس از خروج از بنگاه معاملاتی حدود 20 درصد کاهش پیدا می‌کند.

به‌منظور خرید اتومبیل به موارد زیر احتیاج دارید:

  • بیمه اتومبیل
  • ثبت اتومبیل (رجیستر کردن اتومبیل در ایالت اجباری است)
  • تمبر مالیاتی (مالیات دولت)
  • گواهی سلامت اتومبیل یا معاینه فنی (فقط برای ماشین‌های دست‌دوم)
  • هزینه‌های واگذاری ماشین به فرد دیگر شامل مالیات (برای ماشین‌های استفاده‌شده‌ی دارای پلاک)

خرید ماشین دست‌دوم در استرالیا

مانند ایران، در کشور استرالیا همچنین خودروهای دست‌دوم قیمت پایین‌تری از خودروهای صفر دارند. مسلماً به‌واسطه حضور تعداد زیاد دانشجویان در استرالیا، بازار خرید خودروهای دست‌دوم در استرالیا بسیار داغ است. یقیناخرید اتومبیل صفر یا کارکرده، مزایا و معایب خود را دارد.

به‌طورکلی قیمت خودروی کارکرده در استرالیا خیلی کمتر از خودروی صفر است. این اختلاف طوری است که با خروج خودرو از بنگاه معاملاتی حتی به مدت چند ساعت تا 20 درصد از قیمت آن کم می‌شود.

 

خرید ماشین در استرالیا و کلام پایانی

خرید ماشین در استرالیا یکی از کارهایی است که بیشتر مهاجرین به این کشور در ماه‌های آغازین بعد از ورود به این کشور به دنبال آن می‌روند. به‌طورکلی خرید ماشین در استرالیا آن‌قدر سخت نیست و شرایط مناسبی وجود دارد که یک شخص می‌تواند با پرداخت مبلغ اندکی و به‌طور اقساطی خودرو خریداری کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی بیمه خدمات درمانی استرالیا می‌توانید با همکاران ما در گروه مهاجرتی ویزاپیک تماس بگیرید و از به‌روزترین قوانین مهاجرت به استرالیا، آگاه شوید. با توضیحات بالا اگر همچنان سؤالی درباره بیمه درمانی استرالیا دارید یا می‌خواهید حساب بانکی در استرالیا بازکنید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، با کارشناسان موسسه مهاجرتی ویزاپیک در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …