در سفر به برلین از کدام جاذبه های شهر دیدن کنیم؟

در سفر به برلین از کدام جاذبه های شهر دیدن کنیم؟

( رپورتاژ آگهی )

در سفر به برلین از کدام جاذبه های شهر دیدن کنیم؟

آلمان جز معدود کشور های اروپایی می باشد که دریافت ویزا تورستی از آن بسیار مشکل خواهد بود. برلین پایتخت این کشور شهری با جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار می باشد. از همین رو در طول سفر به حوزه شنگن، برلین آلمان نیز می تواند مقصدی دیدنی و متفاوت باشدو

سفر به آلمان بدون شک یکی از تجربه های گردشگری متفاوت زندگی شما خواهد بود. برای این سفر اگر موفق به دریافت ویزا نشدید می توانید از یکی دیگر از کشورهای اروپایی و عضو حوزه شنگن اقدام کنید و تنها با خرید یک بلیط هواپیما برلین از کشوری که از آن ویزا دریافت کرده اید به این کشور و شهر دیدنی آن برلین سفر کنید.

دروازه براندنبورگ

این دروازه در سال 1791 ساخته شده است و نماد شهر برلین می باشد. براندنبورگ نماد صلح و اتحاد آلمان با اروپا می باشد.

دروازه براندنبورگ شاهد اتفاقات تاریخی بسیاری بوده و پس از متحد شدن برلین غربی و شرقی به روی عموم بازگشایی شده است.

در طول سفر به برلین اولین جاذبه ای که باید از آن دیدن کنید دروازه براندنبورگ می باشد.

این سازه بسیار باشکوه بوده و در نزدیکی آن هتل های بسیاری وجود دارد که می توانید با رزرو هتل در هر کدام از آن ها هر روز در طول این سفر از براندنبورگ دیدن کنید.

یادبود دیوار برلین

یکی از اتفاقات مهم در طول تاریخ ساخت دیوار برلین و جدا کردن مردمان دو شهر از یکدیگر و به یک باره متحد شدن این دو شهر بود که هیچ گاه از تاریخ خط نخواهد خورد. حال قسمت های باقی مانده از این دیوار به جاذبه ای دیدنی و پرطرفدار در این کشور پیشرفته تبدیل شده است.

کاخ شارلوتنبورگ

کاخ شارلوتنبورگ یکی از باشکوه ترین کاخ های جهان در برلین می باشد که در قرن 17 میلادی ساخته شده است.

این کاخ زیبا به سبک باروک ساخته شده و دستور ساخت آن را الکتور فردریش سوم داده بوده است. این هدیه ای به همسر الکتور فردریش بوده است.

پارک این کاخ نیز یکی از بخش های جذاب و پرطرفدار آن می باشد که در قرن 19 میلادی به سبک پارک های انگلستان درآمده است. البته چند سال پس از پایان جنگ جهانی دوم دوباره مورد بازسازی قرار گرفت و به سبک باروک بازگشت.

در قسمت غربی پارک آرامگاه ملکه لوئیزه قرار دارد که البته بعد از گذشت 30 سال تابوت بزرگ و باشکوه پادشاه با مجسمه ای زیبا به همراه لباس جنگی وی نیز به این آرامگاه اضافه شد. نسل های بعدی این خاندان سلطنتی نیز در این آرامگاه باشکوه دفن شده اند.

حیاط بزرگ

در حیاط کاخ شارلوتنبورگ مجسه ای باشکوه از بنیان گذار ایالات برندنبورگ، فردیش کبیر دیده می شود. در این مجسمه معروف و با شکوه فردیش کبیر با لباس نیمه مدرن و نیمه رومی سوار بر اسب، دیده می شود.

در این مجسمه فردیش کبیر باتومی به دست دارد که نشان دهنده قدرت و حالت دستور دادن وی است این مجسمه از طرف پسر به پدر تقدیم شده است، و البته در دو طرف این مجسمه با شکوه برده هایی ساخته شده اند که به منظور دشمنان قدیمی هستند که نابود شده اند.

کلیسا یادبود قیصر ویلهام

یکی از کلیسا های تاریخی شهر برلین کلیسای یادبود قیصر ویلهام است، که در بخش غربی شهر زیبای برلین واقع شده است. این کلیسا زیبا و باشکوه توسط فرانتس شوشتن طراحی شده است و به سبک نیو رومانس ساخته شده است. بخش اعظمی از این کلیسا در دوران جنگ جهانی دوم تخریب شده است و از بین رفته است. بلندی این برج نزدیک به 20 متر می باشد.

در دو سمت غربی و شرقی این ساختمان تالار هایی قرار گرفته اند که برگرفته از 4 ساختمان و خرابه هایی در قسمت های غربی می باشد.

در شهر برلین جاذبه های بسیاری وجود دارد اما براساس نظر سنجی های انجام شده از مسافران این شهر محبوب ترین آن ها چند جاذبه معرفی شده بالا می باشد.

در سفر به برلین از کدام جاذبه های شهر دیدن کنیم؟

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …