کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی )

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

در این مقاله با انواع کفپوش های پارکینگ برای ساخت و ساز آشنا می‌شوید. پارکینگ یکی از مکان هایی است که به دلیل داشتن شرایط خاص باید از بهترین و مناسب ترین کفپوش ها استفاده کرد. کف مورد استفاده در پارکینگ باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

کفپوش

در پارکینگ ها به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه، کفپوش پارکینگ باید با توجه به فضا و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب شود، عواملی مانند: مقاومت در برابر خوردگی لاستیک، تمیز کردن آسان و سریع لکه ها که اغلب از عوامل ایجاد آن می باشند. نشت روغن از خودرو بر روی زمین اثری بر جای می گذارد که هنگام انتخاب کفپوش باید آن را استاندارد قرار دهید.

در این مقاله شما را با انواع کفپوش ها، مزایا و معایب آنها آشنا می کنیم و در نهایت بهترین نوع را به شما معرفی می کنیم. در ابتدا از مصالحی مانند: سنگ، بتن، موزاییک و گاهی آسفالت استفاده می شود که در اثر تغییرات آب و هوایی، دوام ضعیف مصالح، فرسایش، فشردگی، عوامل ساینده و مکانیکی ایجاد می شود که باعث تخریب خاک و در نتیجه زیاد می شود. از تخریب . هزینه برای اپراتورها نیاز به نگهداری دارد. کفپوش های صنعتی با ایجاد بهترین مصالح کفپوش برای پارکینگ های منازل، ساختمان های اداری، مراکز غیر مسکونی و تجاری این مشکل را برطرف می کند.

انواع سطوح مناسب برای پارک را به شما معرفی می کنیم

کفپوش ها انواع مختلفی دارند که در سالن های ورزشی، پارکینگ ها، منازل، ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری و رستوران ها دیده می شود. برای انتخاب خاک مناسب می توان مهم ترین و پرکاربردترین خاک ها را به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • اپوکسی
  • Betomax
  • سنگ
  • صنعت
  • بتن
  • رزین اپوکسی
  • پلی اورتان
  • موزاییک

یکی از اشتباهات رایج در ساخت و ساز ساختمان ها این است که در ساخت سقف بلوک ها و پارکینگ ها در هنگام بتن ریزی به روسازی توجه نمی شود و بتن صاف نیست. متأسفانه اجرای کفپوش اپوکسی بر روی این سطح امکان پذیر نیست و هزینه زیادی را متحمل می شود و عموماً به دلیل محدودیت ارتفاع و هزینه پارکینگ، درجه بندی مجدد بتن سازه امکان پذیر نیست.

کفپوش

اپوکسی پارکینگ به یک سطح تراز و هموار نیاز دارد. مورد ایده آل بتن ماله دار با ارتفاع کم است. اگر کف پارکینگ شما از بتن دستی باشد مصرف مصالح افزایش می یابد (قیمت نهایی افزایش می یابد). در این صورت توصیه می شود قبل از اجرای کف پارکینگ، سطح را موزاییک کاری کنید تا بی نظمی ها از بین برود و مصرف مواد کاهش یابد.

اولین مرحله در کاربرد اپوکسی آماده سازی سطح است که شامل تمیز کردن و چربی زدایی می شود. درزها باز شده و با دوغاب پر می شوند. بتن را سمباده زدند تا زبر شود و چسبندگی آن به لایه بعدی افزایش یابد. سپس پرایمر، لایه میانی و روکش استفاده می شود.

بهترین کفپوش برای پارکینگ چیست؟

بارگیری مجدد پارکینگ با موادی که می تواند ترافیک بیشتری را مدیریت کند، پارکینگ خودروی شما را ایمن و کاربردی می کند و آن را در بهترین شرایط نگه می دارد. تعمیرات پارکینگ و گزینه های پوشش شامل موارد زیر است:

کف مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سایش

خودروها می توانند روغن و مایعات مختلف نشت کنند. کفپوش مناسب می تواند از پارکینگ شما محافظت کند و آسیب ناشی از این شیوع زنگ زدگی را کاهش دهد. درباره کفپوش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی بیشتر بدانید.

کفپوش مقاوم در برابر لغزش

از نقاط مرطوبی که از وسایل نقلیه نشت می کنند تا قهوه ریخته شده روی پله ها، گاراژهایی با کف لغزنده می توانند برای مشتریان شما خطرناک باشند. با پوشش مناسب کف گاراژ خود، خطر آسیب را کاهش دهید. درباره کفپوش های لغزنده بیشتر بدانید.

کفپوش

زیر بخار و رطوبت قرار دهید

باران، تگرگ، برف و حتی رطوبت می تواند باعث ترک خوردن سیمان شود. یک لایه زیرین خوب از آسیب رطوبت خاک به سیمان جلوگیری می کند. در مورد بخار و رطوبت کف بیشتر بخوانید.

حذف خط کشی های عابر پیاده، خطوط ترافیک، فضاهای پارکینگ و فلش های جهت دار، حداکثر کارایی را در پارکینگ شما تضمین می کند. کفپوش های مناسب ایمن هستند، آشفتگی را به حداقل می رسانند و گاراژ شما را مانند یک ماشین روغن کاری شده حفظ می کنند.

کفپوش اپوکسی یا کفپوش پلی اورتان گزینه های خوب و بسیار محبوبی برای کفپوش برای فضاهای مسکونی تجاری و مسکونی هستند. کفپوش های اپوکسی و پلی اورتان در برابر روغن، بنزین، مواد شوینده و سایر مواد شیمیایی موجود در پارکینگ ها مقاوم هستند. همچنین پوشیدن آن حتی در مناطق پر تردد نیز دشوار است. کفپوش‌های مدرن ظاهری زیبا و خیره‌کننده دارند و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مطابق با سلیقه شما هستند. همچنین بدون گرد و غبار است و به راحتی تمیز می شود.

همچنین ببینید

آشنایی با ویژگی های هر یک از رستوران ‌های هتل لاله تهران

( رپورتاژ آگهی ) آشنایی با ویژگی های هر یک از رستوران ‌های هتل لاله …