در اولین سفر به استانبول کجا اقامت کنیم؟

در اولین سفر به استانبول کجا اقامت کنیم؟

( رپورتاژ آگهی )

در اولین سفر به استانبول کجا اقامت کنیم؟

پیش از سفربه استانبول به ویژه برای اولین بار انتخاب بلیط هواپیما تهران استانبول بسیار مهم تر از انتخاب هتل است، اما همانطور که یک ایرلاین تاثیر بسیار مهمی در سفر دارد هتل تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت و خوب بودن یک هتل راحتی و آرامش سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

یکی از ویژگی هایی که یک هتل را برای مسافران مهم می کند، موقعیت و دسترسی هتل به مناطق مهم شهر است. در ادامه با مناطق استانبول که بهتر است برای رزرو هتل در این مناطق اقدام کنید به طور کامل آشنا خواهید شد.

5 ویژگی که هر هتل خوب و مناسبی باید داشته باشد.

هتل خوب هتلی است که تمام این ویژگی ها را به شما ارائه دهد، چرا این موارد همگی در راحتی و ارامش شما در سفرتان تاثیر داشته و نبود هر یک می تواند باعث ایجاد شرایط سختی برای شما در سفر شود.

در اولین سفر به استانبول کجا اقامت کنیم؟

  1. موقعیت هتل

این ویژگی هم در هزینه های سفر شما و هم در راحتی در تفریح و بازدید شما تاثیر دارد. فراموش نکنید که هزینه بیشتری که به جهت موقعیت خوب هتل می پردازید همیشه کمتر از هزینه است که برای حمل و نقل باید بپردازید.

  1. خدمات مشتری

هتلی که به شما خدمات خوب ارائه دهد 50% راحتی و کارهای اضافی شما را انجام داده است. اگر قرار یاشد امکانات مناسب دریافت نکنید تفاوت یک هتل با هاستل چه خواهد بود؟

نه به این معنی که به دنبال خدمات خاص باشید، هتلی که خدمات مناسب و معمول را داشته باشید و به خوبی رسیگی کند کافی است.

  1. محیط تمیز و مرتب

شما هتل رزرو می کنید که یک اقامتگاه تمیز داشته باشید تا بتوانید بعد از یک روز تفریح و بازدید در شهر به راحتی استراحت کنید و برای روز بعد اماده شوید، مهم ترین ویژگی که پس از موقعیت هتل انتخاب می شود، تمیزی می باشد.

  1. دسترسی به اینترنت

شاید فکر کنید اهمیتی نداشته باشد که حتما هتل اینترنت داشته باشد، اول باید گفت که این یکی از ویژگی هایی است که اکثر افراد برای یک هتل واجب می دانند چرا که امروزه هیچ فردی نمی تواند بدون اینترنت باشد. دوم این که فکر کنید هتل آنتن دهی خوبی نداشته باشد تا اینترنت خط شما کار کند!

بنابراین این نیز جز ویژگی های مهم دسته بندی می شود حتی اگر رایگان نباشد.

  1. اتاق های راحت و مجهز

این مسئله نیز همانند تمیز بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همیشه جز مهم ترین ویژگی های یک هتل شمرده می شود.

بهترین منطقه برای اقامت در استانبول

بهترین منطقه برای اقامت در استانبول به دلیل بازدید شما بستگی دارد. شما می توانید طیف گسترده‌ای از فرصت های اقامت را در مناطق زیر پیدا کنید. البته مهم ترین منطقه شهری برای مسافران استانبول میدان تکسیم و خیابان استقلال می باشد.

در ادامه با مناطق مختلف و ویژگی هر منطقه آشنا خواهید شد، چرا که شاید میدان تکسیم و خیابان استقلال انتخاب شما نباشد.

هتل های بسیار زیادی در نزدیکی میدان تکسیم وجود دارند با بهترین هتل های میدان تکسیم: https://www.tahagasht.com/blog/post/taksim-hotels از طریق این لینک آشنا شوید.

برای لذت بردن از صحنه تاریخی شهر

برای کسانی که واقعاً علاقه مند به تاریخ هستند و می خواهند از مکان های تاریخی شهر مانند پربازدیدترین

  • موزه ها
  • کاخ ها
  • مساجد
  • و …

دیدن کنند، توصیه می کنیم در منطقه فاتح، که به آن شبه جزیره تاریخی نیز می گویند، اقامت کنید. محله های زیر همگی انتخاب مناسب شما خواهند بود.

  1. سلطان احمد
  2. سیرکچی
  3. بالات

این بهترین راه برای استفاده بیشتر از مناظر، صداها و رایحه های شهر است. با رزرو هتل در محله فاتح شما در قلب قسطنطنیه باستان خواهید بود.

می توانید میراث غنی بیزانس و شکوه پایتخت شاهنشاهی را در اینجا تجربه و احساس کنید.

در اولین سفر به استانبول کجا اقامت کنیم؟

برای لذت بردن از صحنه های مدرن هنر، سرگرمی و زندگی شبانه

برای آنهایی که واقعاً علاقه مند به زندگی در کلانشهرها هستند و از شبهای پر جنب و جوش و خیابانهای شلوغ و زنده و همچنین مکان های پر بازدید و موزه های شهر لذت می برند ، اقامت در اینجا را به شما توصیه می کنیم

منطقه مشهور و خاص بی اوغلو، محله های زیر جز منطقه بی اوغلو می باشند:

  1. کاراکوی
  2. گالاتا
  3. تونل
  4. تکسیم
  5. سیهانگیر

پس از بی اوغلو منطقه بشیکتاش است که ویژگی شبیه به بی اوغلو را برای شما خواهد داشت.

 محله های زیر جز بشیکتاش می باشند:

  1. بشیکتاش مرکزی
  2. اورتاکوی

برای لذت بردن از صحنه خرید شهر

برای کسانی که علاقه زیادی به خرید دارند و قرار داشتن در نزدیکی مراکز خرید معروف و خیابان های خرید شهر اهمیت دارند، اقامت در اینجا را به شما توصیه می کنیم:

  1. بشیکتاش مرکزی
  2. تکسیم
  3. نیسانتاسی
  4. کاراکوی

برای گذراندن یک ماه عسل کامل

برای زوج هایی که قصد دارند ماه عسل خود را در استانبول بگذرانند، توصیه می کنیم در هتلی با بهترین منظره از شهر، به ویژه بسفر اقامت داشته باشید. مسافران ماه عسل می توانند در:

  1. اورتاکوی
  2. تکسیم
  3. کاراکوی
  4. سلطان احمد
  5. جزایر پرنس

سپری کنند و منظره ای متفاوت از استانبول را تجربه کنند.

داشتن یک تجربه محلی

اگر می خواهید یک تجربه محلی در شهر داشته باشید، در قلب زندگی محلی شلوغ اما معتبر شهر نیز باشید، ما به شما توصیه می کنیم در این مناطق به دنبال هتل باشید:

  1. بشیکتاش مرکزی
  2. کادیکوی
  3. اوسکودار

یک سفر کاری عالی در استانبول

برای کسانی که برای یک سفر

  • کاری
  • نمایشگاه
  • کنفرانس
  • یا جلسه

از استانبول دیدن می کنند، توصیه می کنیم در هتل های مجلل در محله های زیر اقامت داشته باشید تا راحتی و کیفیت را پیدا کنید زیرا وقت زیادی برای استراحت نخواهید داشت و همچنین آرامش برای شما بسیار ضروری می باشد.

  1. سرحال
  2. ماسلاک
  3. سیسلی
  4. باکرکوی
  5. بشیکتاش مرکزی
  6. تکسیم

هتل های نزدیک فرودگاه

اگر وقت زیادی برای بیرون رفتن برای لذت بردن از شهر ندارید یا نیاز به پرواز آسان صبح دارید، باید در هتل های نزدیک فرودگاه استانبول اقامت داشته باشید.

در هنگام رزرو تور استانبول نیز می توانید هر هتل و پروازی را که می خواهید انتخاب کنید.

نکات و توصیه هایی برای رزرو هتل در استانبول در اولین سفر

  • بازدیدکنندگان برای اولین بار باید در مرکز شهر بمانند، بهتر است در نزدیکی جاذبه های مهم شهر باشند تا بتوانند به حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی داشته باشند.سلطان احمد، کاراکوی یا تکسیم بهترین انتخاب شما خواهند بود.
  • شما باید از هتل های ارزان قیمت که بسیار دور از مرکز شهر هستند فاصله بگیرید. اکثر آن هتل ها دارای سرویس دهی ضعیفی هستند و در آنجا احساس راحتی نخواهید کرد، همچنین به دلیل ترافیک برای رسیدن به مرکز شهر مشکل خواهید داشت.
  • کاراکوی در وسط مراکز تاریخی و کلانشهرهای شهر واقع شده است. از کاراکوی، می توانید با یک تراموا کوتاه یا حتی پیاده روی از سلطان احمد بازدید کنید و با یک پیاده روی کوتاه یا پیاده روی از تکسیم بازدید کنید.
  • اگر به دنبال دیدن اکثر مکانهای دیدنی و تاریخی موزه های استانبول می باشید از اقامت در سلطان احمد لذت خواهید برد.
  • اگر برای لذت بردن از کلانشهرهای شهر و زندگی شبانه به استانبول سفر می کنید، اقامت در کاراکوی یا تکسیم است.
  • سلطان احمد بهترین گزینه برای کسانی است که برای بازدید گردشگری از این شهر با بچه ها سفر می کنند.
  • اگر آرامش می خواهید و از مناطق شلوغ شهر اجتناب کنید، اقامت در جزایر Princes ’یا Arnavutkoy ، Bebek و Sariyer در کنار تنگه بسفر در سمت اروپا و Moda ، Beylerbeyi یا Cengelkoy در سمت آسیا را انتخاب کنید..

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …