کروات بستن

نكاتی كه هنگام ست كردن كراوات و پاپيون با پيراهن مردانه بايد درنظر بگيريد

( رپورتاژ اگهی )

نكاتی كه هنگام ست كردن كراوات و پاپيون با پيراهن مردانه بايد درنظر بگيريد

در ست كردن کراوات و پیراهن و کت و شلوار نكته هايی وجود دارد که استایلیست‌های حرفه‌ای آن را می‌دانند. نكاتی كه رعايت كردنشان مساوی با خوش پوش جلوه دادن بيشتر شما و عدم رعايت آن موجب نا هماهنگی با استايل شما می شود.

آيا موقعيتی برای شما پيش آمده كه اهر رسمي شما اهميت زيادی داشته باشد؟ برای مثال به مهمانی كاری ای دعوت شده باشيد كه استايل شما و هماهنگ بودن اجزای شما اهميت بسياری داشته باشد؟ اگر جوابتان بله است بايد در ادامه بگويم كه شما قطعا با مشكل ” حالا چه كراوات يا پاپيونی بپوشم؟ ” نيز مواجهه داشته ايد.

کروات بستن

در اين جا مي خواهيم به شما راهكار ها و نكاتي مهم در رابطه با ست كردن كراوات با ساير لباس هاي شما پيشنهاد بدهيم، پس با ما همراه باشيد.

نحوه ست كردن كراوات و پاپيون با كت و شلوار و پيراهن مردانه

  1. اول از همه در زمان خريد كراوات يا پاپيون مطمئن شويد كه آن به پيراهن هايي كه داريد مي آيد يا خير. چرا كه كراوات ها بر اساس پيراهن ها انتخاب مي شوند و نا هماهنگ بودن اين دو بسيار در طاهر شما تاثير بدي مي گذارد.
  2. تناسب کراوات به طول و عرض آن با توجه به فرم بدن و سبک لباس پوشیدن، تاثير بسزايي در جلوه فرد در ميان ديگران دارد. یک مرد قد بلند و چهار شانه بهتر است سراغ خرید کراواتی با طول بلند و ابعاد نازك برود، آن قدر که پایین کراوت درست با سگک كمربند مماس باشد. جریان برای یک مرد ریز اندام خوشتیپ درست برعکس است، کراوات برای او نه تنها باید عرض باریک‌تری داشته باشد، بلکه بهتر است قد آن هم کوتاه‌تر باشد. برای آن‌هایی که قد و اندام متوسطي دارند، کراوات‌هایی با عرض ۷.۵ تا ۱۰.۵ سانتی متر مناسب است.

آموزش بستن کروات

  1. نكته ديگر در ست كردن رنگ كراوات در مجلس هاي مهم، اين است كه شما در آن مراسم مي خواهيد چه جلوه اي داشته باشيد. در صورتي كه قصد قدرت نمايي داشته باشيد توصيه ما به شما رنگ قرمز مي باشد. براي داشتن استايلي ساده و در عين حال شيك، از رنگ هاي ملايم روشن مثل آبي آسماني، سبز روشن و… استفاده كنيد. اما پیش از آن که به ست کراوات و پیراهن برسید، به این توجه کنید که کدام رنگ با توجه به نكات ظاهري شما مناسب تر است. مردان بلوند با پوست روشن بهتر است از کراوات‌هایی با رنگ پاستلی یا تک رنگ استفاده کنند. مردانی که رنگ موهایشان تیره است اما رنگ پوست روشنی دارند، در واقع خودشان کنتراست رنگی دارند و لازم است زمان ست کردن کراوات و کت و شلوار یا پیراهن هم همین کنتراست را داشته باشند و رنگ‌های خیلی نزدیک به هم انتخاب نکنند. اگر پوست سبزه یا برنزه با رنگ موی تیره دارید، مي توانيد از پيراهن و كراواتي با يك رنگ اما تناژ هاي مختلف استفاده كنيد. در نهایت برای انتخاب دقيق رنگ می‌توانید به چرخه‌ی رنگ مراجعه کنید، رنگ‌های نزدیک به هم برای ست کردن استايل هاي محافظه ‌کارانه و رقابتي انتخاب مناسبی هستند.
  2. اگر شما بعد از كنكاش هاي فراوان در نهايت نتوانستيد كراوات مناسبي پيدا كنيد از دوستان و اطرافيانتان كمك بگيريد. آن ها قطعا بهترين راهنماي شما در اين زمينه خواهند بود.
  3. اگر شما قصد استفاده از كراوات طرح دار را داريد، به هنگام انتخاب طرح به اين نكته توجه كنيد كه رنگ طرح اصلي كراوات با كت و شلوار و پيراهن شما هماهنگ باشد. چرا كه در صورت عدم اين هماهنگي موجب دمده نشان دادن استايل شما مي شود. هنگامي كه سراغ ست کراوات و پیراهن مردانه ی طرح‌ دار می‌روید، تلاش نکنید درست عین طرح کراوات در پیراهن هم تکرار شده باشد، یک کراوات با راه ‌راه‌های ریز نباید با پیراهن مردانه ی راه ‌راه ریز ست شود، برای این نوع پيراهن ها و كت و شلوار ها سراغ کراوات هايي با طرح خال خالی، ساده یا راه راه‌های درشت بروید. طرح‌های کاملا یکسان چشم را دچار خطای دید می‌کند و ظاهر شما را خسته كننده جلوه مي دهد.
  4. نكته ديگر نوع پارچه و جنس كراوات يا پاپيون شماست. اغلب جنس هاي موجود براي كراوات از جنس ابريشمي هستند كه همين نكته كار را براي انتخاب بسيار راحت كرده اند. اغلب مردم كراوات هاي ابريشمي ساده به همراه كت شلوار و پيراهن ساده را ترجيح مي دهند، اما شما با انتخاب مناسب اجزاي استايلتان و توجه به هماهنگ بودن آن ها مي توانيد ظاهر خود را چندين برابر جذاب تر كنيد. چه بسا استايلي يونيك به همراه كراواتي از جنس مخمل، در طاهر جذاب تر از استايلي با كراوات رايج و معمول باشد!

پوشش کت و شوار و ست کردن کروات در فرهنگ اغب کشور ها از جمله ایران و ترکیه از اهمیت ویژه ای برخور دار است، شما میتوانید برای آشنایی بیشتر از فرهنگ مردم تریه و بازدید از شهر زیبای استانبول به صفحه قیمت تور استانبول مراجعه کنید.

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …