فیلیمو

چگونه برای خرید اشتراک از فیلیمو کد تخفیف بگیریم؟

( رپورتاژ اگهی )

چگونه برای خرید اشتراک از فیلیمو کد تخفیف بگیریم؟

اگر اهل تماشای برنامه‌های تلویزیون خانگی باشید حتما فیلیمو را می‌شناسید. این شبکه، یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌ها در دسته کاری خود است که ده‌ها هزار فیلم و سریال، ویدئو، پادکست و غیره را ژانرهای مختلف در خود گردآوری کرده است. استفاده از شبکه فیلیمو، نیازمند خرید اشتراک است. درواقع، کاربر می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت فیلیمو و با پرداخت اشتراک یک تا ۶ ماهه به برنامه‌های موردعلاقه‌اش دسترسی داشته باشد.

حال سؤال این است که چطور می‌توان در پرداخت این هزینه صرفه‌جویی کرد. دریافت کد تخفیف فیلیمو، یکی از اصلی‌ترین این روش‌هاست. دریافت این کد از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در این مقاله آن‌ها بررسی می‌کنیم.

فیلیمو

وب سایت فیلیمو

اولین روش دریافت تخفیف برای خرید اشتراک فیلیمو خود این وب‌سایت است. درصورتی‌که برای اولین بار است که قصد مشترک شدن در این وب‌سایت را دارید، فیلیمو به شما تخفیف قابل‌توجهی ارائه می‌کند. به‌عنوان‌مثال در زمان نگارش این مقاله، کاربران جدید این وب‌سایت ۳۰ درصد تخفیف بر روی اشتراک‌های یک و سه‌ماهه این وب‌سایت دریافت خواهند کرد.

همچنین خود فیلیمو نیز برنامه‌هایی برای ارائه تخفیف به کاربران خود به‌ویژه کاربران قدیمی و فعالش دارد. برای اطلاع از جوایز خود باید وارد حساب کاربری‌تان در این وب‌سایت شده و در بخش جوایز از تخفیف‌هایتان مطلع شوید. فیلیمو کارت و کارت‌های هدیه فیلیمو که خود این وب‌سایت به کاربرانش ارائه می‌دهد نیز هزینه قابل پرداخت شما را کاهش می‌دهند.

فیلیمو

وب سایت های کد تخفیف

اما شاید بهترین و اصلی‌ترین روش دریافت کد تخفیف فیلیمو، استفاده از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف باشد. در این وب‌سایت‌ها روزانه چندین کد تخفیف برای استفاده از فیلیمو قرار داده می‌شود. این کدها را باید هنگام خرید اشتراک از فیلیمو در قسمت کد تخفیف/ کارت هدیه فیلیمو/ فیلیمو کارت وارد کنید تا به‌اندازه ریالی یا درصد مشخص‌شده از هزینه پرداخت شما کاسته شود. پلتفرم‌هایی مانند تخفیفان، نت برگ، موپن و آفردیلی از اصلی‌ترین وب‌سایت‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها این کد را تهیه کنید. در ادامه و به‌عنوان نمونه، روش گرفتن کد تخفیف فیلیمو از وب‌سایت تخفیفان را شرح می‌دهیم.

دریافت کد تخفیف فیلیمو از تخفیفان

وب‌سایت تخفیفان، اولین و بزرگ‌ترین مرجع ارائه کد تخفیف بر روی انواع سرویس‌ها و خدمات اینترنتی و غیر اینترنتی و نیز خریدهای حضوری در ایران است. یکی از صفحات پرطرفدار این وب‌سایت، صفحه مربوط تلویزیون خانگی فیلیمو است.

یکی از مشکلاتی که معمولا وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف دارند، ارائه کدهای منقضی‌شده یا کار نکردن آن‌ها به دلایل نامشخص است. این مشکل معمولا مربوط به عدم هماهنگی طرفین همکاری برای ارائه تخفیف به مشتری است. مطابق آمار و نظرات کاربران، تخفیفان توانسته است بیشترین رضایت را در این زمینه کسب کند. در ادامه، مراحل دریافت کد تخفیف فیلیمو از تخفیفان را شرح می‌دهیم:

  • وارد وب‌سایت تخفیفان شوید
  • در گوشه سمت راست تصویر روی گزینه بازگشت خرید وجه اینترنتی کلیک کنید
  • در صفحه جدید، فیلیمو را از میان شرکت‌ها و وب‌سایت‌های دیگر پیدا کرده و انتخاب کنید
  • در صفحه جدید، ده‌ها کد تخفیف فیلیمو مشاهده می‌کنید که بسته به نیاز خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سپس روی گزینه لینک خرید کلیک کنید
  • در صفحه جدید، شرایط استفاده از کد تخفیف انتخابی خود را مطالعه کرده و سپس روی گزینه مشاهده کد کلیک کنید
  • کد موردنظر به‌صورت خودکار در دستگاه شما ذخیره می‌شود و شما نیز به صفحه خرید اشتراک فیلیمو هدایت می‌شوید.
  • خرید خود را تا مرحله پرداخت به‌صورت عادی پیش ببرید و در مرحله پرداخت، کد تخفیف را وارد کنید.
  • مشاهده می‌کنید که درصد موردنظر از مبلغ قابل پرداخت شما کسر خواهد شد.

چند نکته مهم پیش از دریافت کد تخفیف از تخفیفان موارد زیر هستند:

  • استفاده از این خدمات نیازی به باز کردن حساب کاربری در تخفیفان ندارد.
  • تخفیفان علاوه بر وب‌سایت، دو اپلیکیشن مخصوص اندروید و IOS نیز دارد. این اپلیکیشن‌ها از بازارهای Goolge Play، App Store و بازار قابل دانلود بوده و با رابط کاربری آسان خود، دریافت کد تخفیف را آسان‌تر می‌کنند.
  • در تخفیفان می‌توانید نظرات دیگر کاربران را در مورد کد تخفیف موردنظر مطالعه کنید و امتیازات داده‌شده را با یکدیگر مقایسه نمایید.
  • در صورت کارنکردن کد با پشتیبانی تخفیفان یا وب‌سايت موردنظر تماس بگیرید

سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان

در سایت تخفیفان، علاوه بر استفاده از کدهای تخفیف به روشی دیگر نیز می‌توانید خرید اشتراک از فیلیمو را به‌صرفه‌تر کنید. این وب‌سایت، خدماتی به نام «بازگشت وجه خرید اینترنتی» دارد. در این خدمات که مخصوص مشترکین تخفیفان است، پس از خرید اشتراک از فیلیمو، حداکثر طی ۲۴ ساعت، درصدی از مبلغ پرداخت‌شده به حساب شما در تخفیفان بازمی‌گردد.

مبلغ بازگشت داده‌شده تا سقف ۵۰ هزار تومان، قابل‌برداشت و استفاده نیست؛ اما پس‌ازآن، کاربر می‌تواند آن را به کارت بانکی خود واریز کرده یا از آن برای استفاده از دیگر خدمات تخفیفان استفاده کند. با استفاده از اپلیکیشن تخفیفان، این عملیات برای کاربران به‌مراتب آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

فیلیمو

دیگر روش های دریافت کد تخفیف فیلیمو

علاوه بر خود وب‌سایت فیلیمو و نیز وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف، دیگر اپلیکیشن‌های خدماتی و فروشگاهی نیز اقدام به ارائه کد تخفیف خرید اشتراک فیلیمو به‌عنوان جایزه به کاربران خود می‌کنند. اسنپ و دیجی کالا از مهم‌ترین این اپلیکیشن‌ها هستند.

درواقع، کاربر با هر بار استفاده از خدمات این اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها امتیازاتی برای خود در بخش باشگاه مشتریان مانند اسنپ کلاب و دیجی کلاب کسب می‌کند. این شرکت‌ها نیز با رسیدن حداقل امتیازات کاربرانشان به یک حدنصاب مشخص به آن‌ها کد تخفیف خرید اشتراک فیلیمو می‌دهند. استفاده از این کدها نیز مراحلی مشابه استفاده از کد تخفیف وب‌سایت تخفیفان دارد.

سخن آخر

فیلیمو، یکی از دو شبکه تلویزیون خانگی بزرگ ایران است. ده‌ها هزار فیلم، سریال، موسیقی، برنامه آموزشی و غیره در این پلتفرم ارائه می‌شوند که کاربران با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیلیمو می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. برای استفاده از این برنامه باید اشتراک فیلیمو را خریداری نمایید.

روش‌هایی برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن خرید اشتراک از فیلیمو وجود دارند. دریافت کد تخفیف، یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. علاوه بر جوایز و تخفیف‌های خود فیلیمو، وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف مانند تخفیفان و نیز اپلیکیشن‌های موبایل مانند دیجی کالا و اسنپ از اصلی‌ترین راه‌های تهیه کد تخفیف فیلیمو هستند.

 

 

همچنین ببینید

لپ تاپ قسطی بدون ضامن

( رپورتاژ آگهی ) لپ تاپ قسطی بدون ضامن اگر قصد خرید لپ تاپ قسطی …