آشنایی با ویژگی های هر یک از رستوران ‌های هتل لاله تهران

( رپورتاژ آگهی )

آشنایی با ویژگی های هر یک از رستوران ‌های هتل لاله تهران

تهران شهر پرآوازه و مدرنی است که در میان ساختمان‌های بلند و اتوبان‌های پر پیچ و خمش، باارزش‌ترین موزه‌ها، کتابخانه‌ها و کاخ‌ها به چشم می‌خورد. مکان‌هایی تاریخی که فرهنگ ایران زمین را شرح می‌دهند و تاج و تختی که روزی بزرگ‌ترین پادشاهان ایرانی به آن تکیه داده‌اند. بازدید از این عمارت‌های سلطنتی و کاخ‌های پرزرق و برق، خالی از لطف نبوده و نمایانگر شکوه و عظمت معماری ایرانی و هنر دست معماران کشورمان است. با این تفاصیل سفر به تهران بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. از طرفی این شهر درندشت اقامتگاه‌های مجلل و ایده‌آلی برای ماندن دارد و یکی از معقول‌ترین آن‌ها هتل لاله تهران نام دارد؛ در میان خدمات و امکانات متعدد این اقامتگاه، رستوران ‌های هتل لاله تهران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

هتلی در قلب تهران که به جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز اشراف خوبی دارد. البته که پایتخت پر از اقامتگاه‌های کوچک و بزرگ با امکانات معمولی و پیشرفته است؛ ولی هتل لاله جزو پرطرفدارترین و بهترین هتل های تهران است؛ از همین رو می‌خواهیم امکانات و خدمات این هتل زیبا را به چالش بکشیم و به سالن‌های پذیرایی آن سر بزنیم. در میان این سالن‌های پذیرایی، رستوران ‌های هتل لاله تهران را با هم بررسی کرده و سری به منوی جذاب‌ آن‌ها می‌زنیم. در ادامه با ما همراه باشید؛ چراکه قرار است سفری کوتاه به رستوران ها و کافی شاپ هتل لاله داشته باشیم.

آشنایی با هتل لاله تهران

قبل از اینکه ماجرای رستوران ‌های هتل لاله را شروع کنیم، می‌خواهیم اطلاعاتی را در خصوص آشنایی با هتل لاله تهران؛ مشخصات این هتل پنج ستاره بررسی نماییم. با رزرو هتل لاله تهران در کنار یکی از زیباترین پارک‌های پایتخت، یعنی پارک لاله اقامت دارید و چشم‌اندازی زیبا از این پارک، میهمان اتاق شما خواهد بود. از طرفی با اقامت در این هتل به موزه‌ هنرهای معاصر، خیابان‌ها و اتوبان‌های اصلی تهران اشراف دارید. هتل لاله یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های تهران است؛ زیرا در سال ۱۳۴۹ ساخته شده و امروزه به عنوان یک هتل باشکوه و پنج ستاره در خیابان فاطمی می‌درخشد.

این هتل خوش‌آوازه دارای ۳۸۰ واحد اقامتی است که در ۱۳ طبقه پراکنده شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل لاله تهران بسیار شیک و مدرن دیزاین شده‌اند و دارای امکاناتی مانند مبلمان، سرویس بهداشتی، تلویزیون، چراغ خواب، حمام، تختخواب‌های راحت و غیره هستند. از بحث اتاق های هتل لاله تهران که بگذریم باید به امکانات تفریحی و رفاهی آن اشاره کنیم که نظیر آن‌ها استخر و سالن ورزشی مجهز، سالن بیلیارد، سالن اسپا، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، فضای باز مناسب پیاده روی، آرایشگاه، خدمات لاندری، فکس، فتوکپی، روم سرویس، لابی مجلل، فضای سبز، خشکشویی، اینترنت رایگان، پارکینگ و فروشگاه زیورآلات و سوغاتی است.

معرفی انواع رستوران ‌ها و کافی شاپ هتل لاله تهران

روشن است که هتل لاله تهران برای خدمات رسانی به میهمانانش از هیچ چیز دریغ نکرده و امکانات و خدمات خوبی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. در کنار این امکانات و تفریحات باید سری به رستوران ‌های هتل لاله بزنیم. رستوران ‌هایی که برای صرف وعده‌ صبحانه، ناهار و شام بسیار مناسب هستند و منویی رنگارنگ از غذاهای شرقی، غربی و ایرانی را با بهترین کیفیت و مواد اولیه برای شما تهیه می‌کنند.

رستوران نمکدون

در میان رستوران ‌های هتل لاله تهران باید به رستوران نمکدون اشاره کنیم. رستورانی مناسب ضیافت‌های خانوادگی و دوستانه که فضایی آرامش‌بخش دارد. فضای رستوران نمکدون هتل لاله تهران کاملا سنتی بوده و در و دیوارهای زیبایش موجب باز شدن اشتهای میهمانان می‌شود. غذا خوردن در این رستوران حال و هوای شما را  بهتر می‌کند و مطمئن باشید از دیزاین و دکوراسیون آن خوشتان می‌آید. علاوه بر معماری و دکوراسیون زیبای رستوران نمکدون، می‌توانید از موسیقی زنده در این رستوران نهایت لذت را ببرید. پرسنل حرفه‌ای رستوران نمکدون هتل لاله حتماً رضایت شما را به دست می‌آورند؛ چراکه مجرب‌ترین کادر برای ارائه خدمات پذیرایی هستند. باید بدانید در این رستوران با انواع غذاهای ایرانی که عطر و بویی خاص دارد از شما پذیرایی می‌شود.

رستوران چینی تیاره

اگر دوست دارید در یک رستوران متفاوت با دیزاین زیبا به سبک شرق دنیا غذا بخورید، بهتر است به رستوران چینی تیاره در طبقه سیزدهم هتل لاله مراجعه کنید. این رستوران در فضایی دلباز با دکوراسیون شرقی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. در رستوران تیاره منویی جذاب از انواع غذاهای محلی چینی به چشم می‌خورد که با مواد اولیه تازه و بهترین ادویه‌ها طبخ می‌گردد. فضای این رستوران بسیار زیبا بوده و توسط پرسنل حرفه‌ای و سرآشپزان چیره‌دست اداره می‌گردد. منوی جذاب رستوران تیاره حتماً نظرتان را جلب می‌کند و در کنار آن می‌توانید از چشم‌انداز ویژه‌ای که این رستوران از شهر تهران پیشکش چشمانتان می‌کند، نهایت لذت را ببرید.

رستوران روتیسری

با رزرو هتل لاله تهران می‌توانید در یکی از بهترین رستوران ‌های فرانسوی پایتخت غذا بخورید. این رستوران که در طبقه سیزدهم هتل لاله قرار گرفته، رستوران روتیسری نام دارد. رستوران روتیسری انواع غذاهای فرانسوی و مدیترانه‌ای را در فضایی بسیار مجلل و زیبا ارائه می‌دهد. رستورانی با دکوراسیون متفاوت و پنجره‌های تمام‌قدی که چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران را با چراغ‌های همواره روشنش به نمایش می‌گذارد. در فضای نوستالژیک و کلاسیک رستوران روتیسری می‌توانید منوی رنگارنگی را در اختیار داشته باشید و انواع غذاهای لذیذ فرنگی را سفارش دهید.

اگر تمایل دارید با رستوران‌ها و کافی‌شاپ این هتل بیشتر آشنا شوید می‌توانید ادامه مطلب پیش‌رو را در مقاله ” معرفی رستوران های هتل لاله تهران” از وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه کنید.

اقتباس شده از: iranhotelonline.com

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …