خرید نهال گردو پیوندی

خرید نهال گردو بدون مراجعه حضوری چگونه انجام می‌ گیرد ؟

( رپورتاژ آگهی )

خرید نهال گردو بدون مراجعه حضوری چگونه انجام می‌ گیرد ؟

گلد نهال معتقد است ، با نزدیک شدن به ماه های آذر و اسفند و روز درختکاری ، بسیاری از کسانی که باغ و یا حیاط بزرگی در اختیار دارند، به فکر خرید نهال می‌افتند. نهال گردو در این ایام بسیار بازار فروشش داغ می شود ؛ چرا که کاشت این نهال چه برای آن دسته از افرادی که قصد فروش محصولات باغ و چه کسانی که صرفاً مصرف شخصی را مد نظر دارند، سودهی زیادی را در پی خواهد داشت.

خرید نهال -گردو پیوندی

خرید نهال گردو تا قبل از فراگیر شدن خرید آنلاین، اغلب به این صورت انجام می‌گرفت که برای خرید و فروش نهال گردو باید به باغداران و گلخانه‌ های بزرگ مراجعه می‌کردید.

در آن زمان ، دامنه انتخاب شما در بین انواع نهال گردو بسیار محدود بوده و مجبور به خرید همان نوع نهالی می‌ شدید که در باغات اطراف ‌تان کشت می‌شد و این ممکن بود برای شما چندان انتخاب خوب و مطمئنی نباشد .

این موضوع به ‌خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا واقعاً به دردسرهای محدودیت‌هایش نمی‌ارزد. در حال حاضر، نهالستان گلد نهال پیشنهاد ویژه‌ای برای خریداران نهال دارد ، فروش 28 رقم از انواع ارقام نهال گردو با ضمانت بازگشت کالا را در اختیار شما قرار داده است که میتوانید با مراجعه به سایت از انواع نهال دیدن و جهت تمایل خرید نهال گردو خود را انجام دهید . شما می‌توانید با کمک تیم حرفه‌ای گلد نهال، به بهترین و متنوع‌ ترین منبع نهال های گردو دست پیدا کرده و سفارشات خود را در باغ یا هر مکان دیگر به انتخاب خودتان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از خرید، قیمت، چگونگی کاشت نهال گردو و سایر اطلاعات مربوطه هستید، خواند این مقاله می‌تواند برایتان مفید باشد.

چرا نهال گردو خریداری کنیم ؟

می دانید که محصولاتی مثل گردو امروزه بسیار سوددهی قابل توجهی دارند.  به عباریت سودی که توی خرید نهال گردو هست ، تو خرید خونه فرمانیه نیست ! اما چرا ؟

زیرا نهال گردو بعد از یک الی دو سال با آبیاری مناسب ، به بار می‌نشیند که نه‌ تنها هزینه ‌های خرید نهال را می توانند جبران می‌کنند، بلکه سود خوب هر ساله را نیز به دنبال خواهند داشت.

یک درخت بالغ که حدودا ده سال سن دارد ، هر سال در حدود اگر بین 50 تا 75 کیلوگرم محصول دهد، با یک حساب ریاضی میتوان متوجه شد کشاورزی که 200 راس درخت گردو داشته باشد و میانگین از هر درخت 50 کیلوگرم محصول به دست آورد، با حساب اینکه امسال هر کیلوگرم گردو دو پوست به قیمت 90 هزار تومان به فروش رفته است، حدوداً 900 میلیون سود خواهد کرد. به همین دلیل است که اغلب کسانی که به فکر فروش محصولات باغ خود هستند، ارزش اقتصادی نهال گردو را دست‌کم نمی‌گیرند و به دنبال خرید و پرورش نهال گردو هستند.

خرید نهال گردو پیوندی

چگونگی قیمت نهال گردو :

قیمت نهال گردو بستگی به فاکتورهای متفاوتی دارد، از جمله سن نهال ، نوع نهال ، اینکه ایا پیوندی است یا پایه بذری می باشد و نوع نهال از لحاظ تجاری بودن بسیار بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. نهال‌های غیرتجاری قیمت کمتری دارند، در حالی‌که هر نهال تجاری و پربار، ممکن است تا 100 الی 120 هزار تومان نیز فروخته شود.

برای اینکه پیش از خرید نهال گردو بیشتر با انواع درختان گردو آشنا شوید، در این قسمت به معرفی چند نمونه از انواع نهال گردو می‌پردازیم.

نهال گردو چندلر :

این نوع نهال، مقاومت خوبی در برابر سرماهای متوسط دارد. فاصله ی بهینه جهت کاشت هر نهال 7 متر در 7 متر می باشد . ارتفاع کاشت محل مورد نظرتان هم می بایست حدودا بین 800 تا 1500 متر باشد. خرید نهال گردو چندلر بسیار مناسب بوده و نسبت به باردهی فوق العاده آن ارزش اقتصادی بالایی  دارد .

نهال گردو فرنور :

اگر باغ شما در مناطق کوهستانی قرار دارد، فرنور برای این مناطق مناسب ‌تر است، چرا که مقاومت بسیار بالایی در برابر سرمای شدید دارد . قیمت گردو فرنور به دلیل پوسته و مغز پرفروش آن قدری متفاوت است. در کل حتما می دانید آن گروه از گردوهایی که رنگ روشن‌تری دارند گران می باشند .

نهال گردو خوشه ‌ای :

این نوع نهال نیز جز نهال‌های قیمت مناسب به شمار می‌رود. نهال گردو خوشه‌ای برای ثمر دهی به حدود 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد و بیشتر در مناطق سردسیر کاشت می‌شود.

نهال گردو ژنوتیپ :

اگر به دنبال خرید نهالی هستید که در مناطق نسبتا گرمسیر ایران قابل ‌کشت باشد ، را به شما توصیه می‌کنیم . این نوع نهال تجاری است و از سال اول هم به بار می‌نشیند و جالب است بدانید که این نهال پایه بذری می باشد .

اگر به صفحه انواع نهال گردو در سایت بروید، مشاهده خواهید کرد که تعداد بسیاری از ارقام نهال گردو معرفی شده .

چنانچه به دنبال بهترین نهال گردو و متناسب با شرایط باغ خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه مربوط به معرفی نهال ‌های گردو در سایت نهالستان هایی همچون گلد نهال ؛ آریا نهال و یا دکتر نهال سری بزنید. فروش نهال گردو یکی از تخصص‌ های گلد نهال بوده و جز لیست پرفروش ‌ترین‌ های سایت قرار دارد. ازآنجایی ‌که گلد نهال خود تولیدکننده بزرگ نهال گردو در ایران محسوب می‌شود، درنتیجه قیمت نهال گردو در این نهالستان بسیار به ‌صرفه است.

آیا نهال گردو را فقط در باغ می‌توان کاشت؟

درست است که درختان قدیم گردو ، بزرگی و وسعت شاخه و ارتفاع زیادی داشتند اما در نهال های تجاری امروزه این اتفاق نمی افتد و ارتفاع بسیار کمتر و پر بار تر از درختان قدیمی خواهد بود و این بدین معنی ست که شما می‌توانید آن را در حیاط خانه خود داشته باشید.

اگر شرایط باغچه شما برای رشد یک درخت گردو مناسب باشد، چرا که نه. با داشتن یک درخت گردو در خانه می‌توانید از خرید گردو تا حد قابل توجه ای بی ‌نیاز شوید. جدا از مسائل مالی، گردو میوه ‌ای سرشار از خواص فوق‌ العاده برای بدن انسان به‌خصوص برای رشد کودکان به شمار می‌رود . پوست بیرونی آن خواص دارویی داشته و میوه کال و نرم آن برای تهیه مربای گردو بی نظیر است.

خدمات تهیه و توزیع انواع بذر، قلمه، پیاز و.. را نیز می‌توانید با کمک نهالستان گلد نهال در اختیار داشته باشید. برای آشنایی با چگونگی ارتباط با ما، لطفا به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه نمایید.

مزایای خرید نهال گردو از سایت گلد نهال :

فروش نهال گردو به‌صورت آنلاین تنها با تماس تلفنی یا پیامک توسط گلد نهال انجام می‌شود. این‌یک فرصت عالی برای کسانی است که دسترسی یا آشنایی با چگونگی خرید نهال گردو را ندارند. از این طریق نه‌تنها در وقتتان صرفه‌جویی می‌شود، بلکه نهالی دارای شناسنامه، گواهی بهداشت و تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه ‌پزشکی را در اختیار خواهید داشت. دیگر مزایای خرید نهال از این شرکت، به‌قرار زیر است:

  • اطلاع‌رسانی در مورد مشخصات انواع نهال گردو
  • آموزش کاشت نهال گردو
  • ضمانت بازگشت کالا
  • فاکتور رسمی
  • پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته
  • مشاوره رایگان به باغداران
  • آموزش احداث باغ

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید نهال گردو به سایت گلد نهال (goldnahal.ir ) مراجعه نمایید .

همچنین ببینید

کفپوش

چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟

( رپورتاژ آگهی ) چه کفپوشی برای پارکینگ تهیه کنم؟ در این مقاله با انواع …